Hvor gør hun dog af dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Angelspot

Ja det er utroligt at hun ikke er større, men man må da håbe alt er vel med tvillingerne. Men tænker også at hun har en rigtig god garderobedame der forstår at vælge tøj ud til hende Og så er det jo ved at være tid til overtøj og uldtøj så det skjuler det nok også lidt bedre end silkebluser og bikini

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Miamaja

kitty skriver:

Sådan ser jeg ud nu, og jeg er i 7. uge..... Det må være nogle små banditter hun gemmer på!!

haha.. ja det maa det vaere Jeg synes nu det er smukt med en STOR rund mave hvor man kan se der virkelig gemmer sig noget. saa hvis jeg nogensinde skal vaere gravid saa haaber jeg paa at faa en stor fodbold at baere rundt paa

Anmeld

3. november 2010

LIZO

det er jo fordi hun er i super form inden fødslen. betyder så meget.

min kæretse har et venne par hvor de begge var fitness instruktøre. hun ventet tvillinger. og spinnet helt op til hun blev sat i gang 14 dage før tid. hun var på størelse med mig da jeg ventet zoey. og der var jeg ikke super stor. hun havde bare en flot rund mave, hun er dog noget højere end mig.  og de fik nogle store babyer. 

men ja er da lidt misundelig

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes fanmer det er synd faktisk. jeg syntes det er FANTASTISK at kunne gå rundt og strutte med sin kæmpe store fantastike mave!!!... Og det går hun glip af. Nu har hun 2 bebser. Er det fordi hun træner helt vildt i graviditeten? Eller fordi hun har specielt designersyet gravidtøj der er bygget til at skjule i? og ikke til at strutte i?...

Hvorfor skal det hele handle om at se 'godt ud' i stedet for 'dejlig gravid' ud?...

Jeg syntes det er trist... faktisk. Det var mest den følelse jeg fik da jeg så billederne...

Anmeld

3. november 2010

Sakris

DK skriver:

Som jeg flere gange har sagt så er det direkte USOLIDARISK at være så slank, lækker OG gravid i 3. trimester med tvillinger på en gang!!!

Hendes mavemuskler må være lavet af STÅL!!! Er du sindsyg mand!!

Hehe.... Bare fordi du ikke kan være med på punkt 3!

Anmeld

3. november 2010

DK

Hehe.... Bare fordi du ikke kan være med på punkt 3!

HE HE HE.... Det var vildt sødt sagt!

Ejjj det er fordi at min mave og Marys mave er blevet sammenlignet i det uendelige siden det kom frem hun var gravid. Folk siger bare "hold da op du er stor! Mary er jo slet slet ikke så stor og det er jo TVILLINGER!" aka "OMG DU ER EN FREAK!!"

Men det er okay! Nu her i uge 30 har de andre gravide (undtagen Mary altså) indhentet mig og jeg er nu helt normal "gravid-tyk!". Men der i uge 14 hvor jeg var lige så tyk som hun er nu, der var det efterhånden liiiidt træls at skulle sige, "ja mary er tynd, ja min mave er hurtigt blevet stor, nej det er ikke tvillinger, ja det er helt utroligt som Mary holder sig flot, nej det er heller IKKE trillinger, ja jeg ved godt min mave strutter rigtig meget, nej jeg er ikke længere henne end terminen siger, ja det er jeg helt sikker på! osv osv osv

Anmeld

3. november 2010

Sakris

Det er godt nok vildt at hun kan se sådan ud nu. Det er trods alt også hendes 3. graviditet! Men tror på træningsprogram og super påklæder!

Jeg tror her at hendes frakke dog kan skjule pænt meget. Jeg kan også skjule min mave i min uldfrakke endnu. Venter dog kun 1, og den FØRSTE for mit vedkommende!

Kan kun sætte mig ind i din holdning Zafir. Jeg har 2 gange siddet i bussen inden for de sidste par uger, og blevet kommenteret som ung og uopdragen, fordi man ikke rejser sig for de ældre og børn der kommer ind i bussen. Så er begyndt at knappe op for frakken når jeg går ind i bussen så min bold er synlige for hvem der ellers ville kommentere! Så nogle gange ville det da være fint at den fyldte lidt mere. Men det skal nok komme...

Anmeld

3. november 2010

Mi

DK skriver:

Som jeg flere gange har sagt så er det direkte USOLIDARISK at være så slank, lækker OG gravid i 3. trimester med tvillinger på en gang!!!

Hendes mavemuskler må være lavet af STÅL!!! Er du sindsyg mand!!

Jeg tror også at hun er sat på denne jord, for at få os andre til at føle os utilstrækkelige

Og garanteret hun også vimser ud til pressen to timer efter fødslen, i designertøj og høje hæle, mens hun stolt viser to babyer frem, smiler og ser godt ud, uanset hvilken vinkel de filmer hende fra.

Anmeld

3. november 2010

Mi

Zafir skriver:

Jeg syntes fanmer det er synd faktisk. jeg syntes det er FANTASTISK at kunne gå rundt og strutte med sin kæmpe store fantastike mave!!!... Og det går hun glip af. Nu har hun 2 bebser. Er det fordi hun træner helt vildt i graviditeten? Eller fordi hun har specielt designersyet gravidtøj der er bygget til at skjule i? og ikke til at strutte i?...

Hvorfor skal det hele handle om at se 'godt ud' i stedet for 'dejlig gravid' ud?...

Jeg syntes det er trist... faktisk. Det var mest den følelse jeg fik da jeg så billederne...

Det er rigtigt syntes jeg, men svært også. Første gange følte jeg mig bare SÅ smuk, anden gang som en strandet hval.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. november 2010

Pige2009

Man må sige, hun ikke er ret stor, men det behøver du da ikke være skuffet over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.