Hvor gør hun dog af dem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. november 2010

SussieThyssen

http://msndk.starlounge.com/index.cfm?hpv1l=3924x&objectid=98470

Altså vi har jo en utroligt smuk kronprinsesse. men hvor pokker gør hun af sine tviller???
Hun er i 7. md. nu og hun ser ved gud ud som om hun kun er i 5.-6. md. med een.
Visse andre ville have lignet en elefant på nuværende tidpunkt inkl. undertegnede  
Nå men dejligt at hun trives og har det godt, men noget mager synes jeg nu, hun er blevet.....jeg tror de æder hende op indefra LOL

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

otlitrom

Sådan ser jeg ud nu, og jeg er i 7. uge..... Det må være nogle små banditter hun gemmer på!!

Anmeld

3. november 2010

Svei

Thi det er en rigtig prinsesse.....

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Ja, hun er virkelig smuk gravid, og forstår heller ikke hvor de to små gemmer sig henne. Men hey, hellere være stor og have to store lækre børn i maven. Håber ikke, at grunden til hendes "lille" mave er at babyerne er små...

Derudover antager jeg, at hun simpelthen har så mange stylister osv., at hun får det lækreste tøj, der sidder bedst, og viser maven flottest

Anmeld

3. november 2010

DK

Som jeg flere gange har sagt så er det direkte USOLIDARISK at være så slank, lækker OG gravid i 3. trimester med tvillinger på en gang!!!

Hendes mavemuskler må være lavet af STÅL!!! Er du sindsyg mand!!

Anmeld

3. november 2010

mor_sabina

Er damen overhovet gravid!! (en muligvis temmelig misundelig udtalelse)

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Rofl...hvor er I bare søde og sjove.
Men ja...man tænker sit
Har hun dem linet op i etagebyggeri og tilmed rundt om rygraden??
Men for pokker da...hvor ser hun strålende ud.

Anmeld

3. november 2010

Mumto3

Jeg havde oprindeligt termin samtidig med Mary da hun ventede Christian (men jeg aborterede), og jeg kan bare huske at alle fra terminsgruppen var ved at blive fuldstændig vanvittige af hele tiden at blive sammenlignet med Mary, og når hun nu var så tynd, og så frisk og så så godt ud, hvorfor så ........ Eller den der med at du må da være meget længere henne din mave er jo dobbelt så stor som Marys osv. Det var virklige ikke sjov!!!

Jeg tænker også at det må være ekstra hårdt at være gravid med tvillinger nu, vhor hun går rundt og er så smuk!!!  -men flot det er hun! det kan man ikke tage fra hende!!!

Anmeld

3. november 2010

SussieThyssen

Mumto3 skriver:

Jeg havde oprindeligt termin samtidig med Mary da hun ventede Christian (men jeg aborterede), og jeg kan bare huske at alle fra terminsgruppen var ved at blive fuldstændig vanvittige af hele tiden at blive sammenlignet med Mary, og når hun nu var så tynd, og så frisk og så så godt ud, hvorfor så ........ Eller den der med at du må da være meget længere henne din mave er jo dobbelt så stor som Marys osv. Det var virklige ikke sjov!!!

Jeg tænker også at det må være ekstra hårdt at være gravid med tvillinger nu, vhor hun går rundt og er så smuk!!!  -men flot det er hun! det kan man ikke tage fra hende!!!

Hehe...i den retning er hun totalt ligesom min kusine.

Anmeld

3. november 2010

saxa

Som jeg flere gange har sagt så er det direkte USOLIDARISK at være så slank, lækker OG gravid i 3. trimester med tvillinger på en gang!!!

Hendes mavemuskler må være lavet af STÅL!!! Er du sindsyg mand!!

Århh.. Du er ihvertfald også under kategorien "de smukkeste gravide"Som Mary er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.