Nakkefoldsscanning på Herlev...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Lotus86

-Milla- skriver:

Ja, mon ikke du kan det.  

Jeg fortalte det til min leder igår og hun blev også bare så glad på mine vegne, og om aftenen til en tæt veninde som jeg bl.a. skal holde nytår med og hun var også meget glad på vores vegne. I dag fik alle pigerne på mit hold det at vide og de blev også elle vilde. Det er som om man hver gang når man har fotalt det til nogen bare bliver endnu mere glad og bekræftet i at der rent faktisk er en lille spunk i maven.

Ja lige præcis, der er bare ikke noget bedre end at se folks overraskede og glade ansigter når man fortæller det nu glæder jeg mig bare til de 12 uger (lige om snart) er gået, så man kan fortælle det til alle, og snakke højt om det:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

joojoo

Lotus86 skriver:

Ja lige præcis, der er bare ikke noget bedre end at se folks overraskede og glade ansigter når man fortæller det nu glæder jeg mig bare til de 12 uger (lige om snart) er gået, så man kan fortælle det til alle, og snakke højt om det:-)

uuuh eej hvor spændende..Jeg skal til nf den 3 december på hvidovre hospital og der tilbød de også om jeg ville få taget nogle blodprøver /doubletest) så de er klar når jeg skal have foretaget nf. Den der doubletest skal jeg have foretaget imorgen. Så det er meget før. Men jeg fik også taget blodprøver hos min egen læge... Glæder mig også enormt meget til uge 12 hvor hele verden må få det at vide hehe...

God mandag

Anmeld

12. november 2010

Prinsessen79

Hvor skægt  Jeg skal også til NF på Herlev d. 10.12 kl. 9 :-) Altså jeg skal være der kl. 8 til blodprøve.

Kan være vi ses!

Jeg er 13+4 den dag jeg skal scannes, så det er lidt sent synes jeg

Anmeld

12. november 2010

Lotus86

Prinsessen79 skriver:

Hvor skægt  Jeg skal også til NF på Herlev d. 10.12 kl. 9 :-) Altså jeg skal være der kl. 8 til blodprøve.

Kan være vi ses!

Jeg er 13+4 den dag jeg skal scannes, så det er lidt sent synes jeg

Nå, det var da meget sjovt, ja så render vi da sikkert på hinanden

Ja det er lidt sent, men har du ikke selv bestilt den? Jeg skulle i hvert fald selv bestille min, så jeg er vidst 11+4 når jeg skal derop

Anmeld

12. november 2010

Prinsessen79

Jo har bestilt den selv. Men kunne ikke de dage der ellers blev foreslået pga. at jeg skal rejse. Så må vente med tålmodighed

Anmeld

12. november 2010

Lotus86

Prinsessen79 skriver:

Jo har bestilt den selv. Men kunne ikke de dage der ellers blev foreslået pga. at jeg skal rejse. Så må vente med tålmodighed

Ja så er der jo ikke så meget andet for

Anmeld

12. november 2010

Happiness

joojoo skriver:

uuuh eej hvor spændende..Jeg skal til nf den 3 december på hvidovre hospital og der tilbød de også om jeg ville få taget nogle blodprøver /doubletest) så de er klar når jeg skal have foretaget nf. Den der doubletest skal jeg have foretaget imorgen. Så det er meget før. Men jeg fik også taget blodprøver hos min egen læge... Glæder mig også enormt meget til uge 12 hvor hele verden må få det at vide hehe...

God mandag

Jeg skal også have foretasget NF på hvidovre det er bare d. 28.december. Skal have taget blodprøven d. 20. december. Så kan man få svar med det samme deroppe. Dejligt Selv om man så skal tage turen 2 gange...

Anmeld

12. november 2010

SoffiLine

jeg fik taget alle blodprøver ved min egen læge, blodtype, double & triple. og så fik jeg det samlede svar ved NF

men det var i Kolding

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.