Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg fik også taget blodprøve hos lægen, og igen til nf. Det hedder doubletest, det du får lavet på hospitalet en time før nf. De tager blodprøven og samligner den med scanningen og din alder, for så at regne ud hvor stor/lille sandsynligheden for down syndrom er.
og tillykke med bebs!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millefrisch skriver: Jeg fik også taget blodprøve hos lægen, og igen til nf. Det hedder doubletest, det du får lavet på hospitalet en time før nf. De tager blodprøven og samligner den med scanningen og din alder, for så at regne ud hvor stor/lille sandsynligheden for down syndrom er. og tillykke med bebs!
Lotus86 skriver: Nå okay, ja jeg må vidst bare affinde mig med, at jeg skal stikkes i flere gangeOg tak
Nå okay, ja jeg må vidst bare affinde mig med, at jeg skal stikkes i flere gangeOg tak
Ja, jeg synes nu heller ik det var sjovt, men det skulle jo gøres. Jeg havde også tid kl.09.00. Det tog slet ik så langtid og kom ind lidt før tid, men fik heller ik svar på dagen, fik også sendt min vandrejournal hjem. Det var bare fantastisk at se at der faktisk er en lille bebs inde i maven!
Lotus86 skriver: Hmm... Ja så er der vidst ikke så meget jeg kan gøre ved det, har bare snakket med flere som nemlig har fået taget prøverne ved egen læge...
Hmm... Ja så er der vidst ikke så meget jeg kan gøre ved det, har bare snakket med flere som nemlig har fået taget prøverne ved egen læge...
Jeg har fået taget blodprøven ved egen læge (det skal man stadig på Roskilde), og skal nakkefoldsscannes d. 15.11. Men det er blevet meget almindelig praksis at hospitalerne 'vil selv'. Ved ikke hvorfor.
jeg tror det er meget forskelligt fra kommune til kommune..
for jeg fik kun taget blodprøve ved min egen læge som bliver sendt til sygehuset.
Så lige din tråd søde. Jeg har fået tid til nf d. 7.12.10, så det passer jo med de tre dage jeg er foran dig.
Jeg har tid 12.30, og er egentlig glad for tiden for tror det er lidt svært at samle mine tanker om noget andet efter scanningen. hehe. Har heldigvis tidlig dag på job den dag, så det er ikke så mange timer jeg skal afspadsere.
-Milla- skriver: Så lige din tråd søde. Jeg har fået tid til nf d. 7.12.10, så det passer jo med de tre dage jeg er foran dig. Jeg har tid 12.30, og er egentlig glad for tiden for tror det er lidt svært at samle mine tanker om noget andet efter scanningen. hehe. Har heldigvis tidlig dag på job den dag, så det er ikke så mange timer jeg skal afspadsere.
Lotus86 skriver: Ja okay, så må det jo være fint nok, så jeg mere roligSkal til julefrokost på arbejdet den dag, så håber jeg med glæde kan fortælle hvorfor jeg kun drikker sodavandMen jeg er sikker på at vores små bebser klare næste scanning lige så fint som den første
Ja okay, så må det jo være fint nok, så jeg mere roligSkal til julefrokost på arbejdet den dag, så håber jeg med glæde kan fortælle hvorfor jeg kun drikker sodavandMen jeg er sikker på at vores små bebser klare næste scanning lige så fint som den første
Ja, mon ikke du kan det.
Jeg fortalte det til min leder igår og hun blev også bare så glad på mine vegne, og om aftenen til en tæt veninde som jeg bl.a. skal holde nytår med og hun var også meget glad på vores vegne. I dag fik alle pigerne på mit hold det at vide og de blev også elle vilde. Det er som om man hver gang når man har fotalt det til nogen bare bliver endnu mere glad og bekræftet i at der rent faktisk er en lille spunk i maven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128