Nakkefoldsscanning på Herlev...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.739 visninger
27 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Lotus86

Hej tøser

Den 16. december 2010 skal jeg til nf på Herlev sygehus, og da jeg var hos min egen læge for halvanden uge siden, sagde hun at jeg skulle komme ned til dem og få taget blodprøver til nf, men da jeg så bestilte tiden ved Herlev, skriver de, at jeg skal være der mindst en time før, så jeg kan få taget blodprøve...??

Hvordan har det været med jer andre der har fået foretaget nf på Herlev? Synes jo nemlig det er ret irriterende, hvis jeg skal derop en hel time før, for at få taget en blodprøve der tager 2 min, og så kan jeg sidde og glo, og så vil jeg også skulle gå endnu en time tidligere fra arbejdet... Ihh... I kan godt høre jeg har mange problemer ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

SukkerDronning

Eii hvor spændende med nf scanning!

Jeg skulle der op en time før, som Herlev skriver. Det tror jeg at alle skal, for de sender resultatet fra den ene afdeling til den anden samme dag, så du kan få svar med det samme. Og det er jo nok noget mere bøvlet hvis de skal have det fra din læge af.. Men kan det ikke være en anden blovprøve du skal have taget hos lægen, den for at se hvilken blodtype du har?

Anmeld

3. november 2010

Frøken Sørensen

Det er meget normalt man skal være der en time før. Prøverne skal jo lige tjekkes og sendes til den anden afdeling. Jeg skulle også være der en time før og selv derefter havde den anden afdeling ikke fået svar på prøven endnu fordi der var så travlt...

Anmeld

3. november 2010

Lotus86

Hmm... Ja så er der vidst ikke så meget jeg kan gøre ved det, har bare snakket med flere som nemlig har fået taget prøverne ved egen læge...

Anmeld

3. november 2010

LIZO

jeg skulle til nf på herlev i maj sidste år. skulle til det kl 9. men skulle ha taget blodprøver kl 8.  vi sad og hygget os og snakket imens. vi havde liam med. synes ikke det var så slemt. vi glædet os bare til at se den lille..

det endste så meget at de havde haft så travlt dernede så fik ikke svar på det. men de ville ringe hvis der var noget ellers fik jeg et brev med posten med svar på det..  fik så bare brev nogle dage efter.

Anmeld

3. november 2010

Lotus86

LIZO skriver:

jeg skulle til nf på herlev i maj sidste år. skulle til det kl 9. men skulle ha taget blodprøver kl 8.  vi sad og hygget os og snakket imens. vi havde liam med. synes ikke det var så slemt. vi glædet os bare til at se den lille..

det endste så meget at de havde haft så travlt dernede så fik ikke svar på det. men de ville ringe hvis der var noget ellers fik jeg et brev med posten med svar på det..  fik så bare brev nogle dage efter.

Tja, kunne være jeg skulle lave min tid om til en morgentid.

Men jeg synes det er irriterende hvis man ikke får svar med det samme, det jo meget rart at vide.

Anmeld

3. november 2010

LIZO

Lotus86 skriver:

Tja, kunne være jeg skulle lave min tid om til en morgentid.

Men jeg synes det er irriterende hvis man ikke får svar med det samme, det jo meget rart at vide.

altså nu hva det fordi de havde meget travlt den morgen.. ellers får man normalt svar med dte samme. og de ringer meget hurtigt hvis der er noget.

Anmeld

3. november 2010

Lotus86

LIZO skriver:

altså nu hva det fordi de havde meget travlt den morgen.. ellers får man normalt svar med dte samme. og de ringer meget hurtigt hvis der er noget.

Okay, vi satser på de ikke har så travlt når jeg skal derop

Men nu har jeg ændret min tid til den 10. december kl. 09.00, det er lidt bedre arbejdsmæssigt, og så er det 6 dage før

Anmeld

3. november 2010

SabrinaR

Jeg fik taget blosdprøve på herlev, en time før scanningen..

De kan ikke nå at få svaret på blodprøven - så fik mine tal udfra scanningen, og så beholdte hun min vandre journal som hun sendte til mig et par dage efter - med den samlede risiko vurdering

Anmeld

3. november 2010

Lotus86

Okay, men det undre mig bare, for når jeg læser lidt frem og tilbage på nettet, så står der at man bare skal have taget blodprøve mellem uge 8 og 13, tror jeg det er, og det kan man få gjort hos egen læge..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.