Kvinder & Sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

LRJ

saxi skriver:

Som jeg skrev tidligere - så er det også svært når de står så flot på hylden og vil med hjem.

Ja meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

sarahb

tror jeg har 50-60 par minimum. Så det er slik i forhold til mit sko skab Men arbejder også i branchen så er det nemt at falde i... ups...

Anmeld

3. november 2010

saxa

sarahb skriver:

tror jeg har 50-60 par minimum. Så det er slik i forhold til mit sko skab Men arbejder også i branchen så er det nemt at falde i... ups...

Hehe.. Ja det tror jeg gerne.. Der må man vel være god til at holde sig i skindet for at være sikker på at få udbetalt noget løn

Anmeld

3. november 2010

sarahb

saxi skriver:

Hehe.. Ja det tror jeg gerne.. Der må man vel være god til at holde sig i skindet for at være sikker på at få udbetalt noget løn

kan heldigvis ikke købe på klods så ... det er nok heldigt. Men tilgængæld får vi rigtig meget.. Så jeg smider sko til 2. hand og veninder meget tit for at have plads.. Er lige kommet af med masser af par, for der var simpelthen ikk plads..

Anmeld

3. november 2010

quity

Sidst jeg talte efter havde jeg 55 par. Har dog kasseret nogle efterfølgende, men har også fået købt nogle. Det skal dog også tilføjes at jeg ikke køber dyre sko,så nok derfor jeg har så mange..

Det værste er dog at jeg stort set kun bruger de der gummi træsko. Det er kun hvis jeg skal i byen jeg bruger nogle af de andre.

Anmeld

3. november 2010

Manakauapo

Jeg har 28 par, og brokker mig altid over ikke at have nogle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.