saxi skriver:
Ja lige nu bruger jeg også kun 3 par støvler.. Resten er MEGET støvede.. Hehe.. Har et par guld stiletter med "diamanter" på... De er så høje at jeg ikke kan gå i dem..
Uha de var godt nok dyre.. Det er jeg alligevel for nærig til.. Men det var garanteret fedt at købe dem.. 
Det er bare nemt at blive fristet når de står så fint der på en hylde (og vil med hjem)
Haha, jeg har også et par stiletter som jeg absolut måtte eje, men ærligt, så ligner jeg en klovn i dem! De er simpelthen for høje til at man kan gå ordentligt i dem.... og der findes dai øvrigt heller ikke noget mere kikset end kvinder i høje stiletter, der ligner nogle der er ved at vælte
Jeg har altid ønsket mig et par, men da jeg endelig fik dem købt, var det faktisk ikke så stort et hit alligevel. Overvejer ofte at sælge dem, men de er bare såå fiiine, og kan næsten ikke nænne at skille mig af med dem... det ku' jo være man fik brug for dem, haha
I øvrigt er det den eneste str. 36 der var til salg i DK.
Jeg har bemærket at jeg faktisk har det bedst med billige sko/støvler. Hver gang jeg køber noget der koster en halv bondegård, så bliver det bare ikke brugt nok! Tror til dels det har noget at gøre med at jeg "er bange for at ødelægg det"
Anmeld