Kvinder & Sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Omerovic

saxi skriver:

Sidder lige og nyder en kop kaffe mens tv'et står på GoMorgen Danmark.. Pludselig ser jeg der står at kvinder er storbrugere af sko og gennemsnitlig har 25 par hver!!  Hoold da op manner - det er sq mange sko.. Gad vide om JEG har så mange par.. Går ind i skoskabet.. GISP... Der er et godt stykker over 25par.. Og mange som jeg havde glemt jeg havde.. Tja kan godt lide sko, men jeg kan bedre lide at købe end bruge..  Har ihvertfald 10 par stiletter jeg har haft på max 1 gang.. Mange par støvler.. Stadig mine total gamle buffalo (3 par) Hvad laver de inde i mit skab - bruger dem jo aldrig, men kan heller ikke lide tanken om at smide ud.. De er jo et kapitel i mit liv (Og tænk hvis de skulle komme frem igen engang)

Hvad med jer derude, har i 25 par sko og bliver de brugt? Er kvinder generelt storbrugere (forbrugere) af sko..?

Ja jeg er en af de kvinder der ligger langt ovre gennemsnit, jeg har i runde tal 80 par, og da mig og manden flyttede sammen sidste sommer, måtte jeg ofre 50par, spørger lige om det var hårdt hehe altså her under graviditeten er de høje hælede ikke blevet brugt for meget, som de fortjener meen jeg er sikker, når lille manden er ude så er hælende på igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Frøken Sørensen

Jeg har mellem 50-60.... Og det er alt fra stillietter, støvler, sommersko osv.

Jeg er faktisk god til at få brugt størstedelen af mine sko og støvler. Nu står mine også så jeg kan se dem alle sammen godt og vel... Og jeg ELSKER at kunne tage lidt forskelligt på fra dag til dag

Anmeld

3. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

saxi skriver:

Ja lige nu bruger jeg også kun 3 par støvler.. Resten er MEGET støvede.. Hehe.. Har et par guld stiletter med "diamanter" på... De er så høje at jeg ikke kan gå i dem.. Uha de var godt nok dyre.. Det er jeg alligevel for nærig til.. Men det var garanteret fedt at købe dem..  

Det er  bare nemt at blive fristet når de står så fint der på en hylde (og vil med hjem)

Haha, jeg har også et par stiletter som jeg absolut måtte eje, men ærligt, så ligner jeg en klovn i dem! De er simpelthen for høje til at man kan gå ordentligt i dem.... og der  findes dai øvrigt heller ikke noget mere kikset end kvinder i høje stiletter, der ligner nogle der er ved at vælte

Jeg har altid ønsket mig et par, men da jeg endelig fik dem købt, var det faktisk ikke så stort et hit alligevel. Overvejer ofte at sælge dem, men de er bare såå fiiine, og kan næsten ikke nænne at skille mig af med dem... det ku' jo være man fik brug for dem, haha

I øvrigt er det den eneste str. 36 der var til salg i DK.

Jeg har bemærket at jeg faktisk har det bedst med billige sko/støvler. Hver gang jeg køber noget der koster en halv bondegård, så bliver det bare ikke brugt nok! Tror til dels det har noget at gøre med at jeg "er bange for at ødelægg det"

Anmeld

3. november 2010

saxa

Haha, jeg har også et par stiletter som jeg absolut måtte eje, men ærligt, så ligner jeg en klovn i dem! De er simpelthen for høje til at man kan gå ordentligt i dem.... og der  findes dai øvrigt heller ikke noget mere kikset end kvinder i høje stiletter, der ligner nogle der er ved at vælte

Jeg har altid ønsket mig et par, men da jeg endelig fik dem købt, var det faktisk ikke så stort et hit alligevel. Overvejer ofte at sælge dem, men de er bare såå fiiine, og kan næsten ikke nænne at skille mig af med dem... det ku' jo være man fik brug for dem, haha

I øvrigt er det den eneste str. 36 der var til salg i DK.

Jeg har bemærket at jeg faktisk har det bedst med billige sko/støvler. Hver gang jeg køber noget der koster en halv bondegård, så bliver det bare ikke brugt nok! Tror til dels det har noget at gøre med at jeg "er bange for at ødelægg det"

Ja det er sq lidt kikset når kvinder får for høje stiletter på.. Haha.. Jeg kunne bestemt aldrig finde på at sælge mine.. Af den grund "det kunne jo være man får dem brugt.." Og er heller ikke meget for at smide ud.. Men må sige manden fik mig til at skille mig af med dem, der ikke var pænde, total slidte mm. Da vi havde store oprydningsdag i skabene.. Og fair nok.. Jeg smider jo også hans grimme tøj ud

Anmeld

3. november 2010

saxa

Omerovic skriver:

Ja jeg er en af de kvinder der ligger langt ovre gennemsnit, jeg har i runde tal 80 par, og da mig og manden flyttede sammen sidste sommer, måtte jeg ofre 50par, spørger lige om det var hårdt hehe altså her under graviditeten er de høje hælede ikke blevet brugt for meget, som de fortjener meen jeg er sikker, når lille manden er ude så er hælende på igen

50 PAR... OMG... Hvordan kunne du dog det?? Og du har stadig 80 par.. Respekt til dig

Anmeld

3. november 2010

Omerovic

saxi skriver:

50 PAR... OMG... Hvordan kunne du dog det?? Og du har stadig 80 par.. Respekt til dig

ja det var os hårdt for mig og mit sko hjerte hehe..

tak

Anmeld

3. november 2010

LRJ

Jeg er virkelig sko-aholic har dog ikk så mange mere , omkring 15-20 stykker

Anmeld

3. november 2010

LRJ

Anmeld

3. november 2010

TbCp

Oh yes!

Sidst jeg talte var jeg oppe på 51 par!!!!

Har dog her fornylig lavet en kraftig sortering (med grædende hjerte) så manden ikke skulle brokke sig så meget længere... så nu er jeg nok ned på omkring de 25 par... måske lidt mere

Anmeld

3. november 2010

saxa

Lone H. skriver:

Som jeg skrev tidligere - så er det også svært når de står så flot på hylden og vil med hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.