Kvinder & Sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. november 2010

saxa

Sidder lige og nyder en kop kaffe mens tv'et står på GoMorgen Danmark.. Pludselig ser jeg der står at kvinder er storbrugere af sko og gennemsnitlig har 25 par hver!!  Hoold da op manner - det er sq mange sko.. Gad vide om JEG har så mange par.. Går ind i skoskabet.. GISP... Der er et godt stykker over 25par.. Og mange som jeg havde glemt jeg havde.. Tja kan godt lide sko, men jeg kan bedre lide at købe end bruge..  Har ihvertfald 10 par stiletter jeg har haft på max 1 gang.. Mange par støvler.. Stadig mine total gamle buffalo (3 par) Hvad laver de inde i mit skab - bruger dem jo aldrig, men kan heller ikke lide tanken om at smide ud.. De er jo et kapitel i mit liv (Og tænk hvis de skulle komme frem igen engang)

Hvad med jer derude, har i 25 par sko og bliver de brugt? Er kvinder generelt storbrugere (forbrugere) af sko..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Nalle

Jeg har max 5 par sko, har aldrig " elsket " sko, og kommer aldrig til det.

Synes det er spild af penge af have et hav af sko.

Anmeld

3. november 2010

AnneBJ

Jeg tror jeg har 15 par, men det er bare et gæt... Det tæller så både sommersandaler, vinterstøvler, gummistøvler og klipklapper.. så de bliver alle brugt, men har aldrig 15 par sko til "rådighed" (med mindre jeg vil gå i klipklappere nu her...)

Anmeld

3. november 2010

saxa

Nallz skriver:

Jeg har max 5 par sko, har aldrig " elsket " sko, og kommer aldrig til det.

Synes det er spild af penge af have et hav af sko.

JA.. Giver dig ret.. Det er total spild af penge..

Anmeld

3. november 2010

Nalle

saxi skriver:

JA.. Giver dig ret.. Det er total spild af penge..

Der elsker jeg til gengæld at købe tøj

Anmeld

3. november 2010

saxa

AnneBJ skriver:

Jeg tror jeg har 15 par, men det er bare et gæt... Det tæller så både sommersandaler, vinterstøvler, gummistøvler og klipklapper.. så de bliver alle brugt, men har aldrig 15 par sko til "rådighed" (med mindre jeg vil gå i klipklappere nu her...)

Jaja.. Mine 25+ sko tæller også alt hvad man kan have på fødderne.. Så det er heller ikke nogle jeg har til rådighed hele tiden.. Desværre

Anmeld

3. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har omkring 20 par - gælder alt fra sandaler til vinterstøvler.

Dog har jeg bemærket at jeg sjældent får alle brugt, det er altid de samme 3 par jeg bruger, og slider ned - resten står bare i skabet og samler støv. Jeg har det nok ligesom dig, at jeg bedre kan lide at købe end at bruge.

Sidste sommer købte jeg et par ballerina'er med en lille hæl inde i Gucci på strøget i Kbh - de kostede c. 3200 kr og jeg har faktisk aldrig haft dem på Det er SPILD af penge!!!

Anmeld

3. november 2010

saxa

Nallz skriver:

Der elsker jeg til gengæld at købe tøj

Hehe.. Men det er vel lidt det samme..

Anmeld

3. november 2010

Nalle

saxi skriver:

Hehe.. Men det er vel lidt det samme..

Ikke når jeg bruger det.

Tror ikke på nogle kvinder nogensinde bruger alle deres sko.

Anmeld

3. november 2010

saxa

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Jeg har omkring 20 par - gælder alt fra sandaler til vinterstøvler.

Dog har jeg bemærket at jeg sjældent får alle brugt, det er altid de samme 3 par jeg bruger, og slider ned - resten står bare i skabet og samler støv. Jeg har det nok ligesom dig, at jeg bedre kan lide at købe end at bruge.

Sidste sommer købte jeg et par ballerina'er med en lille hæl inde i Gucci på strøget i Kbh - de kostede c. 3200 kr og jeg har faktisk aldrig haft dem på Det er SPILD af penge!!!

Ja lige nu bruger jeg også kun 3 par støvler.. Resten er MEGET støvede.. Hehe.. Har et par guld stiletter med "diamanter" på... De er så høje at jeg ikke kan gå i dem.. Uha de var godt nok dyre.. Det er jeg alligevel for nærig til.. Men det var garanteret fedt at købe dem..  

Det er  bare nemt at blive fristet når de står så fint der på en hylde (og vil med hjem)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.