hjælp til skole opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja okay. kunne godt forestille mig det ikke er det fedeste at stå der som lidt stor ved siden af de der skinny typer der er.
det lyder som en rigtig god ide og vil helt klart sørge for det kommer med.

grunden til ejg spørger her inde er fordi jeg ikke selv aner en disse om hvad "fede mennesker" vil ha for at komme igang.
er selv en streg i luften nogen lunde, har lidt mave men det fordi jeg lever for godt og har ikk gjort noget efter fødslen...
er kun glad for jer der gider og hjælpe nogen snakker af erfaring og andre kommer med ideer til hvad der kunne være godt at bruge.

ja det kunne være fantastisk af kunne spise alt hihihi men en god ting er også folk siger jo altid man selv er skyld i hvad man putter i munden men jeg vil mere sige det er en afhængig hed lige som smøger alkohold og stoffer for hvis en stor bare skal stoppe med alt det de spiser og gå til alm sundt mad så kan vi også begynde af ryste få det dårligt svede osv... det er ikke altid bare for trængen inde i hovede er der altid  det er bare mad og fuck det er træls og desværre dør flere af det og heldig vis er der jo hjælp af hente nu med gestrick bypass det er jo en vej frem men det kræver jo også en masse det er ikke læt men der får man jo hjælp til sit problem lige som en anden type man kan blive afhængig af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

NinaNymannMadsen

kitty skriver:

Jeg tænker lidt, at fedme ikke kun handler om kg. Så som Sussie foreslår, så har det noget at gøre med psyken, der også skal følge med.

Kunne man lave en form for gruppe-tiltag, hvor man kan mødes med ligesindede og få hjælp. Ikke kun ang. vægt og kost, men måske også andre ting, der kan ligge til hinder for, at man ikke kommer igang? Dette kunne dføres af diætister, sygeplejersker og fysioterapeuter måske?

Behandling af det hele menneske, i stedet for kun den "syge" del..

Bare en tanke

rigtig god tanke... for der ligger altid noget bag ved grunden til fedme. og de har også brug for at snakke om ting der trykker lige som os andre.

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ja det kunne være fantastisk af kunne spise alt hihihi men en god ting er også folk siger jo altid man selv er skyld i hvad man putter i munden men jeg vil mere sige det er en afhængig hed lige som smøger alkohold og stoffer for hvis en stor bare skal stoppe med alt det de spiser og gå til alm sundt mad så kan vi også begynde af ryste få det dårligt svede osv... det er ikke altid bare for trængen inde i hovede er der altid  det er bare mad og fuck det er træls og desværre dør flere af det og heldig vis er der jo hjælp af hente nu med gestrick bypass det er jo en vej frem men det kræver jo også en masse det er ikke læt men der får man jo hjælp til sit problem lige som en anden type man kan blive afhængig af

ja det er en afhægighed. så det jo at man griber ind inden det er for sent. ja der er gudskelov ting der kan hjælpe med nu som du skriver.

Anmeld

3. november 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja det er en afhægighed. så det jo at man griber ind inden det er for sent. ja der er gudskelov ting der kan hjælpe med nu som du skriver.

og tit ligger der noget bag når man spiser som problemer... trøster spiger for af få problemerne væk selv om det ikke hjælper

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

og tit ligger der noget bag når man spiser som problemer... trøster spiger for af få problemerne væk selv om det ikke hjælper

ja og så har man brug for at kunne snakke med nogen der måske kender lidt til det selv. og brug for at være sammen med nogen andre i samme katagori som en selv også jo da de jo tit og ofte så forstår hinanden.

Anmeld

3. november 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja og så har man brug for at kunne snakke med nogen der måske kender lidt til det selv. og brug for at være sammen med nogen andre i samme katagori som en selv også jo da de jo tit og ofte så forstår hinanden.

Nemlig... held og lykke med opgaven

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Nemlig... held og lykke med opgaven

mange tak...

Anmeld

3. november 2010

mth1987

Har ikk nærlæst hele tråden men så du sku lave en opg angående fedme og evt kampagner! Nu læser jeg ernæring og sundhed så ku være jeg havde noget materiale i ku bruge så du er velkommen til St skrive hvis det er

Anmeld

3. november 2010

NinaNymannMadsen

mth1987 skriver:

Har ikk nærlæst hele tråden men så du sku lave en opg angående fedme og evt kampagner! Nu læser jeg ernæring og sundhed så ku være jeg havde noget materiale i ku bruge så du er velkommen til St skrive hvis det er

ville være skønt vi mangler en masse og om ikk andet kan ejg kikke på det hvis det er jo og finde det der kan bruges. (det mig der er mest seriøs i gruppen, de andre sidder og laver alt mulig andet og skriver bare nogen ting ned og griner lidt.)
men du kan da få min mail adresse så hvis det er så kan du sende noget til mig.

Anmeld

3. november 2010

mth1987

Astasmor skriver:

ville være skønt vi mangler en masse og om ikk andet kan ejg kikke på det hvis det er jo og finde det der kan bruges. (det mig der er mest seriøs i gruppen, de andre sidder og laver alt mulig andet og skriver bare nogen ting ned og griner lidt.)
men du kan da få min mail adresse så hvis det er så kan du sende noget til mig.

Har jo altså tonsvis af bøger så hvis du kan fortælle mig lidt mere præcist hva du vil vide eller skrive om for ellers kommer jeg til at bruge 100 år på at kigge bøger igennem og sidder selv med tre opgaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.