Billedspam Jonte 6mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Mettemus

Hvor er det bare nogle dejlige billeder! Tillykke med den store mærkedag. Det er sjovt at se hvordan han får flere og flere personlige ansigtstræk - altså mere Jonte og mindre baby. De forandrer sig godt nok meget på så kort tid...

Men han er da suuuper lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mettemus skriver:

Hvor er det bare nogle dejlige billeder! Tillykke med den store mærkedag. Det er sjovt at se hvordan han får flere og flere personlige ansigtstræk - altså mere Jonte og mindre baby. De forandrer sig godt nok meget på så kort tid...

Men han er da suuuper lækker!

Åhh tusind tak, ja der sker bare så meget - han er blevet meget mere drenget at se på, selvom jeg nu altid har syntes at han lignede en dreng.

Anmeld

3. november 2010

DK

Ejjjj hvor er han skøn! Men det ved jeg jo selvfølgelig godt i forvejen!

Sig mig, er han ved at blive en lille jordbærhjelm? Det røde er da noget mere tydeligt nu, er det ikke?

Men skøøn er han i alt fald.

(og stor!!! Hallo hvor er babyen?)

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Ejjjj hvor er han skøn! Men det ved jeg jo selvfølgelig godt i forvejen!

Sig mig, er han ved at blive en lille jordbærhjelm? Det røde er da noget mere tydeligt nu, er det ikke?

Men skøøn er han i alt fald.

(og stor!!! Hallo hvor er babyen?)

Hvor sjovt at du siger det, for han er faktisk blevet helt blond igen - jeg tror bare det er hans lyserøde betræk der smitter af på billederne Og ja - HALLO! Hvem har lagt en tumling i tremmesengen hvor babyen lå???

Nu er det op til dig snart at komme med en helt ny en, så jeg kan nusse og putte med en der gider

Anmeld

22. november 2010

Becks

Rosa skriver:

Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til - og så ligner hans øjenbryn onkel Sofus fra Far til Fire . Og så er han bare dejlig

Skulle lige til og oprette et "ROSA, må vi se en lille Jonte opdatering" Da jeg jo så liiige vadede ind på din profil og så det HER 

Hold da ferie, allerede 6 mdr? Det er jo vildt.. 

Han er nu en lækker lækkerbidsken  Og så stor at se på, han er slet ikke baby agtig mere 

Anmeld

22. november 2010

Rosa

Tutter skriver:

Skulle lige til og oprette et "ROSA, må vi se en lille Jonte opdatering" Da jeg jo så liiige vadede ind på din profil og så det HER 

Hold da ferie, allerede 6 mdr? Det er jo vildt.. 

Han er nu en lækker lækkerbidsken  Og så stor at se på, han er slet ikke baby agtig mere 

Årh tak Jamen vi er jo også så pokkers stolte at det næsten er pinligt Og det bliver jo bare sjovere og sjovere at være mor til den lille spirrevip!

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

han ser da så kær ud lille jonte. hvor er han blevet stor

Anmeld

22. november 2010

Vial

Han er jo indbegrebet af lækker søn. Så sød så sød.

Min Viola pige har ladet et par skovsnegle kravle op og sætte sig lige over øjnene.. Når hun smiler, så er der døbt elevator-snegle.. så skægt.

Anmeld

22. november 2010

Becks

Rosa skriver:

Årh tak Jamen vi er jo også så pokkers stolte at det næsten er pinligt Og det bliver jo bare sjovere og sjovere at være mor til den lille spirrevip!

Uh det kan jeg godt forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.