Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til - og så ligner hans øjenbryn onkel Sofus fra Far til Fire . Og så er han bare dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han dejlig!
6 måneder VILD det jo slet ikke til at forstå.
Men hold nu op han er LÆKKER det smil og de øjne kan man andet end at smelte?
Hvor er han skøn
Rosa skriver: Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til. Og så er han bare dejlig
Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til. Og så er han bare dejlig
ih hvor er han bare sød..for resten så vil jeg lige gøre dig opmærksom på at alle folk kan se din fulde profil på fb alle billeder osv bare hvis du ikke vidste det har nemlig opdaget det da jeg har prøvet tilføje dig der..
Rosa skriver: Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til - og så ligner hans øjenbryn onkel Sofus fra Far til Fire . Og så er han bare dejlig
Suuuuuuuuuuuuuuuk det har i altså gjort super godt
Tusind tak piger Jeg er dælme også vild med ham, og der er efterhånden mere og mere der taler for at vi beholder ham
A. skriver: ih hvor er han bare sød..for resten så vil jeg lige gøre dig opmærksom på at alle folk kan se din fulde profil på fb alle billeder osv bare hvis du ikke vidste det har nemlig opdaget det da jeg har prøvet tilføje dig der..
Ja, jeg var nødt til det fordi der var folk der ikke kunne finde mig ellers Irriterende FB! Men så snart de sidste har fundet mig så lukker jeg den igen - og tak for tippet, det er rart at vide at folk har ens ryg
Har du forsøgt at tilføje mig??? Det forstår jeg ikke - vil du lige sende mig en pb med dit navn?
Rosa skriver: Ja, jeg var nødt til det fordi der var folk der ikke kunne finde mig ellers Irriterende FB! Men så snart de sidste har fundet mig så lukker jeg den igen - og tak for tippet, det er rart at vide at folk har ens ryg
dejligt vil bare lige være sikkert at det ikke var en fejl at folk kan se og læse alt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128