Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke med det halve år
Hvor er han altså bare en skøn dreng utrolig charmerende smil han har
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejlige billeder, hvor er han bare SKØN!!!! Det er vildt som tiden flyver afsted, synes jo nærmest lige du har født!!!!!!
Ja, og synes sgu også jeg lige selv har født og idag er Tamica 8 uger, det er godt nok gået stærkt!!!!
Rosa skriver: Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til - og så ligner hans øjenbryn onkel Sofus fra Far til Fire . Og så er han bare dejlig
Nu er han et halvt år, han triller fra mave til ryg og næsten den anden vej, han har fået sin første tand og nr. 2 er på vej (suuuk), han elsker vand og hader kameraet, så alle smilebilleder har jeg stjålet mig til - og så ligner hans øjenbryn onkel Sofus fra Far til Fire . Og så er han bare dejlig
eeeej men smukke for søren da!!! Hvor blev tiden af??!!! Shit, det er jo STORT!!! 6 måneder Kan slet ikke forstå det!!! Hvor er han bare skøn, og hvor kan man se han er vokset. Han er mere "voksen" at se på nu Skønt med alle hans færdigheder, og hans ene tand og alle hans kommende små bisser!!! Nem måde at vaske ham på. Jeg er hermed gået i tænkeboks (kan man mon det med twinserne
Man kan ikke se at han hader cam'et Skønne billeder
Hvor er han altså bare sød
Guud er det allerede 1/2 år siden!!! Vildt altså.
Og skrubben er jo skøn som altid
6 mdr. allerede? Tiden går godt nok hurtigt. Han er simpelthen for lækker - og supernuttet med Far til fire-øjenbryn.
Malene84 skriver: eeeej men smukke for søren da!!! Hvor blev tiden af??!!! Shit, det er jo STORT!!! 6 måneder Kan slet ikke forstå det!!! Hvor er han bare skøn, og hvor kan man se han er vokset. Han er mere "voksen" at se på nu Skønt med alle hans færdigheder, og hans ene tand og alle hans kommende små bisser!!! Nem måde at vaske ham på. Jeg er hermed gået i tænkeboks (kan man mon det med twinserne
Tusind tak - hvor er du bare sød Ja det er nemt og hyggeligt, han er meeeget fascineret af bruseren og rækker efter den straks vi kommer ind i brusekabinen Det startede med at vi fik afvide at vi skulle vænne ham til bruseren inden babysvømning, og nu er det simpelthen for nemheds skyld og så fordi han snart er for stor til sit flexibath
Knus og kram til dig og dine drenge
Tusind tak for de søde svar - jeg er virkelig også stolt, selvom han driver mig til vandvid somme tid med sit "ØWØWØØØØUUUUWWWW!!!" når han er træt eller i brokkehumør
Et halvt år er allerede drønet forbi, og min baby er nu ikke længere spæd Men hva' pokker - det er han bestemt ikke blevet mindre dejlig af
Ihh de billeder har jeg ventet på...suk 6 måneder!!!! HVOR GÅR DET STÆRKT
Dejlige billeder Især af mor og søn i badet...jeres mund er ens på det billede, ser jeg lige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128