MIN FØRSTE KLAGESAG SOM LÆGE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2008

H+S Skjolgborg.

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] Jeg ville bare skrive det er sku flot...... Jeg hokder fuldt ud med dig sådan skal det være så må han sku klage som han så har gjort.... Mener sku hvis hans mor vil død er det hendes valg og det er sku ham der skal tag sig samme...Lyder måske hårdt og jeg kan da også godt forstå han ikke ønsker hans mor skal død men vil han heller havde hun skal lide også død...Ville jeg aldrig med min mor... :'( også en trist ting af stå i som læge eller moren... Håber alt går vel... Mega knus fra henriette [/citat] Tak søde :) Og... deeeeeejligt profilbillede du har fået på (L) (H) fra Tina [/citat] ;)vTakker syntes nu det er bleve lidt kort i nakken.. :DMen det vokser ud igen Mvh henriette ;);)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

finkedinke

[citat][f][småt]Pia skriver:[/småt][/f] Hej Kloster.. Syntes det er flot du står ved dit valg og ikke fortryder noget. Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der har læste nordjyske stiftidene i dag eller set tv-avisen. Men der har været meget omtale omkring en mand på 89 år der bor på plejehjem. Han har brækket begge ben og familien mener nu at der er tale om vildt omsorg svigt, da der gik 9 dagen inden det blev opdaget at begge ben var brækket.. Jeg arbejde på det plejehjem. Jeg må ikke udtale mig her om hvad der præcis er sket, men ikke noget at det der er blevet sgat og skrevet i medierne er sandt.. Men i guder hvor gør det ondt og høre ens arbejdsplads blive omtlat på den måde.. Særlig når det slet ikke passer.. Og den ældre herre det drejer sig om er så ked af at plejehjemmet er blevet udstillet på den måde.. Han siger han ikke har spor og klage på og at han er så tilfreds med os og det stykke arbejde vi dagligt udføre.. Jo manden har brækket sine ben, men vi har ikke lavet omsorgs svigt og vi kunne ikke have gjort det anderledes.. Jo man kan da altid lære noget af sådan en siituation, men for fanden manden får hjælp hver dag og gik fint rundt og gav slet slet ikke udtryk for, at de smerter han havde var i sådan en grad at der var noget der kunne tyde på brud.. Det er så ærgeligt når pårørende klager over den hjælp deres familie medlem får. Ved godt at i nogle sager er klageren relle nok.. Men det er de bare ikke i denne sag. Vi har et super plejehjem med et super godt rygte.. Men det hele er så bare gået fløjten nu og det er bare så ærgeligt og det gør mig bare så ked..:'( Elsker mit arbejde og føler noget for alle de ældre vi arbejder med.. Og så er det sku uretfærdigt at det stykke arbejder man udføre bliver nedgjort på denne måde.. Dolittel håber du slipper for den helt store sag og at sønnen kommer til og indse at du bare fulgte hans mors ønske. kh fra Pia.[/citat] Hej Pia Jeg har lagt mærke til den sag du omtaler. Nogen gange kan jeg blive så træt af den forbandede tavshedspligt. Selv om jeg også går ind for den. Jeg har også selv været med til at hjælpe en kvinde der derefter hængte os ud i ekstra bladet, og selvfølgelig med et billede hvor hun sidder med tårer i øjnene over den behandling kommunen og hjemmehjælperne bød hende. I virkeligheden var hun hamrende psykisk syg, men det kunne man jo ikke se. Og hun kunne virke meget overbevisende. Journalisten har helt klart troet på hende. Og vi blev fremstillet som nogle meget onde mennesker. Jeg havde sådan lyst til at ringe til ekstra bladet og fortælle dem at konen var rablende gal>( Men det kunne jeg ikke og det ville jo ikke gavne sagen alligevel. Jeg havde selvfølgelig heller ingen interesse i at hænge en psykisk syg kvinde ud i medierne. Sagen fik heller ikke nogen konsekvenser for personalet, alle indenfor systemet kendte jo godt til denne kvinde. Berith

Anmeld

11. august 2008

Christine

Doktor Doolittle skriver:

charlottekri skriver:

sønnen er en forbistret egoist!! han holder jo moderen i live for sin egen skyld... nar!!

Selvom jeg sikkert ikke må komme med sådanne udtalelser som læge, er jeg enig med dig >(

Jeg synes også du gjorde det rigtige, men jegforstår godt sønnen. Man kan ikke forvente han tænker rationelt i den situation. Så er det jo godt du kan det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.