MIN FØRSTE KLAGESAG SOM LÆGE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2008

Pia

Hej Kloster.. Syntes det er flot du står ved dit valg og ikke fortryder noget. Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der har læste nordjyske stiftidene i dag eller set tv-avisen. Men der har været meget omtale omkring en mand på 89 år der bor på plejehjem. Han har brækket begge ben og familien mener nu at der er tale om vildt omsorg svigt, da der gik 9 dagen inden det blev opdaget at begge ben var brækket.. Jeg arbejde på det plejehjem. Jeg må ikke udtale mig her om hvad der præcis er sket, men ikke noget at det der er blevet sgat og skrevet i medierne er sandt.. Men i guder hvor gør det ondt og høre ens arbejdsplads blive omtlat på den måde.. Særlig når det slet ikke passer.. Og den ældre herre det drejer sig om er så ked af at plejehjemmet er blevet udstillet på den måde.. Han siger han ikke har spor og klage på og at han er så tilfreds med os og det stykke arbejde vi dagligt udføre.. Jo manden har brækket sine ben, men vi har ikke lavet omsorgs svigt og vi kunne ikke have gjort det anderledes.. Jo man kan da altid lære noget af sådan en siituation, men for fanden manden får hjælp hver dag og gik fint rundt og gav slet slet ikke udtryk for, at de smerter han havde var i sådan en grad at der var noget der kunne tyde på brud.. Det er så ærgeligt når pårørende klager over den hjælp deres familie medlem får. Ved godt at i nogle sager er klageren relle nok.. Men det er de bare ikke i denne sag. Vi har et super plejehjem med et super godt rygte.. Men det hele er så bare gået fløjten nu og det er bare så ærgeligt og det gør mig bare så ked..:'( Elsker mit arbejde og føler noget for alle de ældre vi arbejder med.. Og så er det sku uretfærdigt at det stykke arbejder man udføre bliver nedgjort på denne måde.. Dolittel håber du slipper for den helt store sag og at sønnen kommer til og indse at du bare fulgte hans mors ønske. kh fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Doktor Doolittle

Hej Pia

Det lyder ikke rart med dit plejehjem :( Jeg er ked af du skulle igennem sådan en sag :(

Tak for opbakningen :)

(H) fra Tina

Anmeld

10. august 2008

H+S Skjolgborg.

Jeg ville bare skrive det er sku flot...... Jeg hokder fuldt ud med dig sådan skal det være så må han sku klage som han så har gjort.... Mener sku hvis hans mor vil død er det hendes valg og det er sku ham der skal tag sig samme...Lyder måske hårdt og jeg kan da også godt forstå han ikke ønsker hans mor skal død men vil han heller havde hun skal lide også død...Ville jeg aldrig med min mor... :'( også en trist ting af stå i som læge eller moren... Håber alt går vel... Mega knus fra henriette

Anmeld

11. august 2008

Heidi.

Hej Tina..

Gud hvor er det dog forfærdeligt at pårørende vil holde liv i deres nære, bare for deres egen skyld..

Jeg syntes det er godt at vi har læger som dig og ham overlægen:)

Hvor må det dog være yderst frygteligt og ligge der så voldsomt angrebet at cancer, og så ikke bare få lov og sove ind...

Kh Heidi

Anmeld

11. august 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]henriette larsen skriver:[/småt][/f] Jeg ville bare skrive det er sku flot...... Jeg hokder fuldt ud med dig sådan skal det være så må han sku klage som han så har gjort.... Mener sku hvis hans mor vil død er det hendes valg og det er sku ham der skal tag sig samme...Lyder måske hårdt og jeg kan da også godt forstå han ikke ønsker hans mor skal død men vil han heller havde hun skal lide også død...Ville jeg aldrig med min mor... :'( også en trist ting af stå i som læge eller moren... Håber alt går vel... Mega knus fra henriette [/citat] Tak søde :) Og... deeeeeejligt profilbillede du har fået på (L) (H) fra Tina

Anmeld

11. august 2008

Doktor Doolittle

Heidi-Godsk skriver:

Hej Tina..

Gud hvor er det dog forfærdeligt at pårørende vil holde liv i deres nære, bare for deres egen skyld..

Jeg syntes det er godt at vi har læger som dig og ham overlægen:)

Hvor må det dog være yderst frygteligt og ligge der så voldsomt angrebet at cancer, og så ikke bare få lov og sove ind...

Kh Heidi

TAK søde Heidi :$(L) Overlægen var nu en kvinde ;)
(H) fra Tina

Anmeld

11. august 2008

Pia.

Gud nej Tina, sikke en omgang.. det må virkelig være hårdt men jeg er sikker på at du i denne situation igen viser dig fra din stærkeste side og at du har brede skuldre til at bære det her også ....

Du/I har uden tvivl taget det rigtige valg... At hendes søn ønskede at holde hende i live er jo helt hen i vejret...

Stort knus og mange tanker fra mig til dig... (H)

Anmeld

11. august 2008

moniquesmor

ja jeg hop med på de andres vogn synes også du/i valgt rigtigt. når en person ikke ønsker af leve mere så er det sku ikke sjovet af alle andre bliver ved med af holde liv i en..

men kan godt forstå sønnen var sku også blivet ked af det hvis det var min far eller mor.. men han må jo også prøve af se det fra hendes side af..
livet er kun sjovet så længe du kan klare dig selv

(L)(H)

Anmeld

11. august 2008

MorCamilla

Jeg synes at det var en rigtig flot behandling du og overlægen gav hans mor, det var hendes ønske og at sønnen ikke kunne forstå det det er jo så hans problem..
Jeg synes at I gjorde det rigtige...

Knus fra Camilla.

Anmeld

11. august 2008

Nemesis

Tror nu ikke du har så meget at frygte.
Selvom en klagesag naturligvis aldrig er sjov, så kan jeg ikke se andet end at sønnen får en lang næse.

For det første havde overlægen før du mødte jo fået samme besked..og det står vel i journalen at "pt ikke ønsker iv" dernæst sagde hun det yderligere flere gange til dig personligt.

Så jeg kan ikke se andet end at i har respekteret jeres patients ønske og det kan sønnen klage nok så meget over, men får han ret i den klage, så vil jeg fanme aldrig dø med mine nærmeste omkring mig. For så er det jo hvornår DE er klar til at slippe mig og ikke hvornår jeg er parat til at slippe livet.

Ja sønnen er da en klaphat, men mon ikke han selv har været udenfor fornuftens rækkevidde af sorg?!

Jeg kan ikke se du eller de andre læger har handlet forkert så klagesag eller ej, tag du det bare roligt.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.