Tjuhl skriver:
årrrrh! jeg nåede lige at få lidt tårer i øjnene - og så var skiden slået (eller hvad man sir).
Vi går rundt herhjemme og siger sætningen "hvordan GØR Camilla det?" ret meget for tiden. Det er ned til de mest simple ting med Sol, at vi stopper op og siger "hvordan gør man hvis man har to?? og hvordan gør man hvis man har to ALENE?". Jeg har altid syntes du var übersej, men du er blevet cirka en trilliard gange sejere siden jeg selv blev mor!!
og så kan Lucas (og Liljas) far rende rundt et eller andet sted og bilde sig ind at han er glad og tilfreds og stolt over den han er, men FØJ hvor går han glip af noget meget meget stort
nogle få ting er decideret umulige at gøre alene, andre er rigtig svære og resten er bare en masse planlægning
fx har badning og spisning altid været svære. men nu er vi kommet dertil hvor den ene artigt passer sig selv lige i nærheden mens den anden bliver badet, og jeg synes pludselig at alle har styr på at spise selv og at der bliver mindre og mindre at tørre/feje op efter måltiderne. dejligt!
desuden har jeg fra day one sagt til dem: jamen, søde skattepiger, sådan er vilkårene når man er tvilling. der er bare nogle ting de er nødsaget til at lære meget tidligt, ting som behovsudsættelse, tålmodighed, empati. der er altid en frygtelig masse ventetid her i hjemmet, men det er der ikke nogen der klager over. sådan er det bare!
tak for de søde ord, trine-mor 
Anmeld