miss freja skriver:
Min kæreste har ville have børn i lang tid, men han gik og var nervøs for at der var et problem med hans sædkvalitet, og ville derfor gerne have det testet. Min kæreste har været ryger i mange år, og det var en stor faktor for hans bekymring.
Men altså han gik lægen og fik en henvisning til hospitalet, og fik herefter foretaget testen. Jeg ved egentlig ikke hvorfor hans læge gik med til det, da han jo ikke på daværende tidspunkt var igang med PB.
Det er jo både godt og ondt, at han fik at vide at han havde svært nedsat kvalitet, da vi jo selvfølgelige har bekymret os for, om det overhovedet kunne lykkedes os at blive gravid. Men heldigvis har denne bekymring ikke haft noget på sig.
Tak skal du have - vi glæder os også rigtig meget til at bebsen kommer - til juni måned 
Min kæreste ryger heldigvis ikke, og har aldrig gjort det, så det kan ihvertfald ikke være dét der er galt - hvis der er noget galt. Vidste faktisk ikke, at det gjorde så meget ved sædkvaliteten.
Vi snakker nemlig om herhjemme, at det nok er en god idé, at min kæreste får tjekket sæden, selv om det er mig der ikke kan få børn lige nu (får ikke ægløsning). Skal begynde på nogle piller der sætter ægløsningen igang, men jeg magter bare ikke, at blive skuffet måned efter måned igen (vi har forsøgt i lidt over et år), og det så viser sig, at han har nedsat sædkvalitet, og vi ikke fik det undersøgt før.
Tak for du delte din erfaring 
Anmeld