Sædkvalitet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.786 visninger
39 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Louisiana

Er jeres mænd blevet testet for sædkvaliteten? Og hvordan foregik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Louisiana

Og er der nogen der har prøvet sædkvalitetstests, som kan købes på nettet??

Anmeld

2. november 2010

miss freja

Min kæreste fik foretaget en undersøgelse af hans sædkvalitet inden vi begyndte PB. Her skulle han bare aflevere en sædprøve på sygehuset, også fik han svar herefter.

Prøven viste, at han havde svært nedsadt sædkvalitet, men på trods af dette, så blev jeg gravid 3. måneder efter at jeg smed p-pillerne. Så nogle gange lykkedes ting alligevel rimeligt smertefrit trods alt

Anmeld

2. november 2010

Fiona78

Louisiana28 skriver:

De er ikke noget værd....

Anmeld

2. november 2010

Louisiana

miss freja skriver:

Min kæreste fik foretaget en undersøgelse af hans sædkvalitet inden vi begyndte PB. Her skulle han bare aflevere en sædprøve på sygehuset, også fik han svar herefter.

Prøven viste, at han havde svært nedsadt sædkvalitet, men på trods af dette, så blev jeg gravid 3. måneder efter at jeg smed p-pillerne. Så nogle gange lykkedes ting alligevel rimeligt smertefrit trods alt

Okay! Så man skal ikke have en "særlig grund" for at blive undersøgt?

Hvad fik I at vide man kunne gøre, når han havde svært nedsat sædkvalitet??

Og tillykke med bebsen

Anmeld

2. november 2010

Louisiana

Fiona78 skriver:

De er ikke noget værd....

Nå da... Må jeg spørge hvorfor?

Anmeld

2. november 2010

tinasmor

Louisiana28 skriver:

Vi havde købt en fra England. Den sagde der var et problem. Og lægens sædtest viste desværre at det var rigtigt.

Anmeld

2. november 2010

Louisiana

tinasmor skriver:

Vi havde købt en fra England. Den sagde der var et problem. Og lægens sædtest viste desværre at det var rigtigt.

Det er jeg da ked af at hører  Hvorfor købte I dem i England? Så man kan købe dem på testdig.dk, tror jeg det var. Men de er måske ikke pålidelige?

Anmeld

2. november 2010

Louisiana

tinasmor skriver:

Og hvordan foregik det, da han skulle testes ved lægen??

Anmeld

2. november 2010

miss freja

Louisiana28 skriver:

Okay! Så man skal ikke have en "særlig grund" for at blive undersøgt?

Hvad fik I at vide man kunne gøre, når han havde svært nedsat sædkvalitet??

Og tillykke med bebsen

Min kæreste har ville have børn i lang tid, men han gik og var nervøs for at der var et problem med hans sædkvalitet, og ville derfor gerne have det testet. Min kæreste har været ryger i mange år, og det var en stor faktor for hans bekymring.

Men altså han gik lægen og fik en henvisning til hospitalet, og fik herefter foretaget testen. Jeg ved egentlig ikke hvorfor hans læge gik med til det, da han jo ikke på daværende tidspunkt var igang med PB.

Det er jo både godt og ondt, at han fik at vide at han havde svært nedsat kvalitet, da vi jo selvfølgelige har bekymret os for, om det overhovedet kunne lykkedes os at blive gravid. Men heldigvis har denne bekymring ikke haft noget på sig.

Tak skal du have - vi glæder os også rigtig meget til at bebsen kommer - til juni måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.