Altså jeg ved at ham jeg er gift med IKKE er sådan en der husker datoer og den slags. Jeg er sådan en der husker og sådan en der går op i at fejre...
Jeg VED a tdet betyder noget for mig, så jeg reklamerer gerne nogen uger i forvejen, både omkrign min FØDSELSDAG og bryllupsdag osv... Bare lige fordi jeg hellere vil have gaver, kys og tillykke på dagen, selvom jeg har lejet lysreklamer på rådhuspladsen og banner annoncer på hans foretrukne hejmmesider - osv... DU VED... Så glemmer jeg lige at det er mig selv der ahr plantet frøene når det er at det så ER min fødselsdag, eller vores bryllupsdag osv...
Så hvsi du ved at det betyder noget for dig, at det er på dagen osv, så lad være med at lade det være en test og SE om han husker det og bliv ked af det , når han 'selvfølgelig' glemmer det. Så ved du jo godt at han ikke er en dato mand. Så hellere mind ham om det og hav en super dejlig dag.
Det betyder jo ikke at han ikke elsker dig, fordi han ikke går op i datoer. der er vi meget forskellige som mennesker.
Men ja - forstår godt at man er hudløs og ked, når man har haft en SA.
Anmeld