Er det bare mig? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Dansker i England

Hvis det er vigtigt for dig, kan jeg godt forstå, du bliver skuffet.

Selv går jeg slet ikke op i datoer For et par år siden spurgte min mormor, hvornår min og min ex's bryllupsdag var, da hun ikke selv kunne huske det, og jeg var helt blank - jeg blev nødt til at slå det op i kalenderen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Miamaja

Caroline86 skriver:

tja... nu er jeg selv en af dem der SLET ikke går op i den slags mærkedage! Så jeg ville ikke blive skuffet hvis Daniel glemte det Vi havde faktisk 3 års dag forleden og havde begge glemt det men sagde da pænt tillykke dagen efter! HAHA...

Hvis dagen er vigtig for dig er det da klart du bliver skuffet når han glemmer det! Jeg tror ofte vi forlanger lidt for meget af vores manser, på det punkt... kan du huske den reklame der kørte en gang op til jul: "vil du have en mobiltelefon, så sig det"!? Sådan tror jeg også vi skal forholde os til mærkedage... Vi er nødt til at råbe op hvis vi vil have der skal gøres noget særligt ud af det!

Who knows.. måske overrasker han dig senere i aften?

Op med humøret! Træls du blev ked, men i morgen kan I fejre Jeres 2 år og 2 dags dag Den er ligeså unik som dagen i dag!

Mange knus, Caroline

haha det gor jeg heller ikke. glemmer det selv jeg bliver ihvertfald ikke skuffet hvis han glemmer den og det har han gjort flere gange.

Jeg er dog lidt snu at vide hvis jeg minder ham om det i god tid saa kan jeg nemt faa en gave ud af ham

Anmeld

1. november 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan sagtens forstå du bliver skuffet, men det er bare typisk mænd at glemme den slags ting, så jeg ville ikke ligge noget i det.

Min kæreste ved at tøser går op i den slags, så han indkoder den slags i sin telefon. Netop for at undgå en furie af en kvinde. Hehe...

Det er måske løsningen for jer. Forklar ham at det betyder noget for dig og om han evt kan sætte sin telefon til at huske det, så han også får købt en lækker gave til dig eller finder på en anden god overraskelse til næste gang, eller nu med tilbagevirkende kraft.

En ting er i hvert fald helt sikkert. Du skal ikke tage det personligt.

MÆÆÆÆND!!!!!

Anmeld

1. november 2010

<3

Caroline86 skriver:

tja... nu er jeg selv en af dem der SLET ikke går op i den slags mærkedage! Så jeg ville ikke blive skuffet hvis Daniel glemte det Vi havde faktisk 3 års dag forleden og havde begge glemt det men sagde da pænt tillykke dagen efter! HAHA...

Hvis dagen er vigtig for dig er det da klart du bliver skuffet når han glemmer det! Jeg tror ofte vi forlanger lidt for meget af vores manser, på det punkt... kan du huske den reklame der kørte en gang op til jul: "vil du have en mobiltelefon, så sig det"!? Sådan tror jeg også vi skal forholde os til mærkedage... Vi er nødt til at råbe op hvis vi vil have der skal gøres noget særligt ud af det!

Op med humøret! Træls du blev ked, men i morgen kan I fejre Jeres 2 år og 2 dags dag Den er ligeså unik som dagen i dag!

Mange knus, Caroline

Nemlig hvis det er vigtigt for dig men ikke for ham jamen så må du være kvinde nok til at sige det

Og han mand nok til at minde dig om de ting der er vigtige for ham.

Anmeld

1. november 2010

Karina84

Caroline86 skriver:

Mange knus, Caroline

Sådan har vi det også her hos os, vi har aldrig gået op i den dag nogen af os. Min kæreste syns det er meget hyggeligere med en spontan gave eller hyggestund, en helt tilfældig dag (tit er det noget han lige finder på MEGET spontant). Og det syns jeg faktisk er meget federe, for det kommer altid som en totalt overraskelse og der er da ikke noget bedre end overraskelser! 

Så ja, som Caroline siger så fejr jeres 2 år og 2 dage i morgen i stedet, det bliver dagen ikke mindre vigtig af

Anmeld

2. november 2010

DK

Der er utroligt nemt at undgå at det sker igen:

Tag hans telefon og indtast datoen i hans kalender! Med alarm og det hele! Evt. kan du også lave en et par dage før. a la: Husk vores års dag i overmorgen!

Det har Mikkel gjort på min tlf. da jeg nemlig heller ikke er så god til at huske det med datoer!! Men nu glemmer jeg det ikke, da der kommer automatiske remindere! Smart!!

Anmeld

2. november 2010

Mumto3

Åh, sådan noget går min mand også op i, og det gør jeg slet ikke.

Vi blev kærste for, øh måske 12-13 år siden, og selv årstallet har jeg haft svært ved at huske, og dagen, ja det kan jeg bare slet ikke. Jeg ved at det er i maj måned engang, og selvom jeg øver og øver mig i at huske det, så er det ikke lykkedes mig en eneste gang i alle de år vi er sammen.

Nu er vi heldigvis blevet gift, og vores bryllupsdag kan jeg huske. Alligvel blev jeg vildt overrasket da jeg forleden dag fik blomster, det var så fordi det var vores 8års bryllupsdag.

Min mand prøver at vende det til noget positiv og prøver at sige til sig og til mig, at det er da fint, for så forventer jeg ikke noget, og jeg bliver overrasket hver gang han har en gave/blomster til mig. Men inderste inde ved jeg godt at han er såret og rigtig ked af jeg bare slet slet ikke går op i den slags!

Jeg synes det er rigtig synd for dig, at du blev forsmået, og sad der alene, og du havde forberedt så meget, men der er bare nogen mennekser der ikke er godt til den slags.

Anmeld

2. november 2010

mortilnoahogmelina

Hej søde dig

engang var det os en dag som betød rigtig megt for mig . 

Men ja , min kæreste har en hukommelse som en si , så hvis ikk jeg siger noget til ham , så har han simpelthen glemt det . Ja selv troede han vi kun havde været kærester 8 måneder da vi så havde været sammen 10 måneder Haah , det vidner bare om hans hukommelse . Så jeg er faktisk begyndt at lade vær og sige noget til ham når det er , og heller ikk købe gaver eller noget . 

Men jeg kan udemærket godt forstå dig , havde det været for 2 år siden havde jeg blevet lige så skuffet som du føler dig lige nu . Jeg elsker sådan dage , jeg elsker os hygge osv . 

Så en kæmpe til dig 

Og så må i da bare fejre det idag , bedre sent end aldrig . Kan jo være han kommer hjem med den flotteste buket blomstre senere idag

Anmeld

2. november 2010

Fiona78

Caroline86 skriver:

Mange knus, Caroline

Giver dig helt ret i at vi ikke kan forlange for meget af mændene, for generelt er de ikke så gode til at huske sådan noget

Den eneste grund til at min kæreste kan huske min fødselsdag er at jeg har datoen tatoveret bag det ene øre

Og en lille "sød" historie :

Da vi har været kærester i 2 år skal vi sejle til sverige og det er ham der bestiller billetter... Han ringer så til mig og spørger om hva jeg hedder til efternavn for det kan han ikke liiiige huske

Anmeld

2. november 2010

Gyllibik

Anonym skriver:

Hej søde piger...

Kæresten og jeg har 2-års dag i dag - og jeg eeeelsker sådan noget - endnu en skøn undskyldning for lidt ekstra hygge

Havde med vilje ikke sagt noget, for ville jo se om kæresten huskede det - og det gjorde han selvfølgelig IKKE

Havde ellers købt gave til ham og forberedt lækker aftensmad, og han havde lovet sig væk i aften, så her sidder jeg så helt alene hjemme på vores 2 årsdag og kan altså ikke lade være med at være lidt skuffet

Vi var igennem en uønsket abort i sidste uge, da fostret var død i 6. uge, så der skal bare ikke meget til lige nu før jeg bliver ekstra ked af det... Utroligt sådan en dato kan være så svær at huske...

Ved ikke lige hvad jeg ville, måske bare høre jeg ikke er helt åndsvag fordi jeg er skuffet over det - men tak fordi I gad læse med piger - I er de bedste

Kan godt forstå du er skuffet, men er helt sikker på han ikke elsker dig mindre, bare fordi han ikke husker datoen.

Jeg har lært min mand, at der findes alarmer på mobilen, og det er han faktisk blevet rigtig god til at bruge. Nu husker han da de vigtigste dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.