Er det bare mig? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Anonym trådstarter

Hej søde piger...

Kæresten og jeg har 2-års dag i dag - og jeg eeeelsker sådan noget - endnu en skøn undskyldning for lidt ekstra hygge

Havde med vilje ikke sagt noget, for ville jo se om kæresten huskede det - og det gjorde han selvfølgelig IKKE

Havde ellers købt gave til ham og forberedt lækker aftensmad, og han havde lovet sig væk i aften, så her sidder jeg så helt alene hjemme på vores 2 årsdag og kan altså ikke lade være med at være lidt skuffet

Vi var igennem en uønsket abort i sidste uge, da fostret var død i 6. uge, så der skal bare ikke meget til lige nu før jeg bliver ekstra ked af det... Utroligt sådan en dato kan være så svær at huske...

Ved ikke lige hvad jeg ville, måske bare høre jeg ikke er helt åndsvag fordi jeg er skuffet over det - men tak fordi I gad læse med piger - I er de bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

*Sofie*

til dig!!
Min ex skulle mindes om vores årsdag alle 6 år.

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tja... nu er jeg selv en af dem der SLET ikke går op i den slags mærkedage! Så jeg ville ikke blive skuffet hvis Daniel glemte det Vi havde faktisk 3 års dag forleden og havde begge glemt det men sagde da pænt tillykke dagen efter! HAHA...

Hvis dagen er vigtig for dig er det da klart du bliver skuffet når han glemmer det! Jeg tror ofte vi forlanger lidt for meget af vores manser, på det punkt... kan du huske den reklame der kørte en gang op til jul: "vil du have en mobiltelefon, så sig det"!? Sådan tror jeg også vi skal forholde os til mærkedage... Vi er nødt til at råbe op hvis vi vil have der skal gøres noget særligt ud af det!

Who knows.. måske overrasker han dig senere i aften?

Op med humøret! Træls du blev ked, men i morgen kan I fejre Jeres 2 år og 2 dags dag Den er ligeså unik som dagen i dag!

Mange knus, Caroline

Anmeld

1. november 2010

Minmio

Nøøøj hvor kan jeg godt forstå dig, jeg ville også være sindsygt skuffet.

Du får lige en krammer herfra.

Anmeld

1. november 2010

klmf

Jeg skriver det ind i vores kalender, der hænger i køkkenet. Han glemmer sin egen fødselsdag, hvis ikke jeg minder ham på det... MIN fødselsdag er han dog blevet terroriseret tilstrækkeligt til at kunne huske, så det stiller jeg mig tilfreds med. Og han kan huske Olivers fødselsdag....

Kan godt forstå du er ked af det. Håber han gør det 'godt' igen en anden dag

Anmeld

1. november 2010

L.J.L

Øv hvor trist altså.

Men hvis det overhovedet hjælper noget, så tror jeg det er de færreste mænd som går op i årsdage. Min skal også altid huskes på det, men tilgengæld hygger vi os også på de dage der betyder noget særligt for os. Så du må altså bare acceptere at du har fået en af slagsen som ikke husker vigtige datoer, og så næste gang der er noget så sig det dagen i forevejen, så du ikke bliver skuffet.

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej søde piger...

Kæresten og jeg har 2-års dag i dag - og jeg eeeelsker sådan noget - endnu en skøn undskyldning for lidt ekstra hygge

Havde med vilje ikke sagt noget, for ville jo se om kæresten huskede det - og det gjorde han selvfølgelig IKKE

Havde ellers købt gave til ham og forberedt lækker aftensmad, og han havde lovet sig væk i aften, så her sidder jeg så helt alene hjemme på vores 2 årsdag og kan altså ikke lade være med at være lidt skuffet

Vi var igennem en uønsket abort i sidste uge, da fostret var død i 6. uge, så der skal bare ikke meget til lige nu før jeg bliver ekstra ked af det... Utroligt sådan en dato kan være så svær at huske...

Ved ikke lige hvad jeg ville, måske bare høre jeg ikke er helt åndsvag fordi jeg er skuffet over det - men tak fordi I gad læse med piger - I er de bedste

Tjaaa..det kan ske...visse mænd husker det bare ikke, så gør dig bare den tjeneste at minde ham om det i rimeligt god tid..evt send ham en morgensms og skriv tillykke eller sådan noget.
Men hvis det kan trøste dig, så glemte jeg min mands og min bryllupsdag sidste år  og det var ellers kun 2 år siden vi blev gift.
Men han huskede den til gengæld...hehe!
Men nu går jeg heller ikke så meget op det med datoer, og det ved han også godt, men jeg er stadig lidt flov over det

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. november 2010

prettybutterfly

Kan squ godt forstå du er skuffet, det ville jeg godt nok også være! Håber han tænker lidt over det når han finder ud af hvilken dato det er!!

Sender lige en stor

Anmeld

1. november 2010

Giraffen

Anonym skriver:

Hej søde piger...

puuha lyder ikke sjovt 

Min kæreste dur heller overhovedet ikke til det med datoer, men jeg tager det nu ikke så tungt. Han er alligevel altid på skitur på min fødselsdag og vores årsdag, så det må vi planlægge os ud af

Men jeg tror ikke jeg kunne dy mig for at spille lidt skyld med skyld på når han kom hjem, give ham gaven og sige tillykke med dagen og så se ham stege lidt i dårlig samvittighed. Jeg ved det ikke er så sødt, men iiih det ville være så fristende

Anmeld

1. november 2010

>>Carina<<

Det er ikke bare dig. Jeg blir også skuffet hvis min kæreste glemmer vores 2 års dag i næste uge. Jeg tror dog ik han glemmer det fordi vi har snakket om det er snart. Men tror ik han planlægger noget. Han VED at vores søn blir passet med overnatning hos mormor og morfar og jeg har gave til ham. Så ka nok heller ik lade være med at blive skuffet hvis det skete for mig. Syns du ska minde ham om at du blir ked.
Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.