tøj størrelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Barbamama

BlyViol skriver:

det er altså underligt. For hvis vi satte Alberte op ved siden af din datter, så ville der da være forskel.. men de bruger samme str. tøj

Ja det er lidt mærkeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Malene84

BlyViol skriver:

Hm.. Alberte har nu 50/50 af str 74 og 80 i hendes tøj... 80 er stadig liiidt stort i nogle af tingene - men ikke FOR stort. 

Men hun er altså kun 5½ måned gammel, hverken tyk eller noget. hun er lang ja, 70 cm, og vejer 7,5 og det er jo ikke så meget igen...

men hvorfor står der 6-9 mdr ved str. 74 og 9-12 mdr i str 80?? det passer jo OVERHOVEDET IKK!! hun er da str 2 år når hun er 1 år hehe

hvad bruger jeres børn i forhold til str og alder??

KNUS!

Mine drenge bliver 6 måneder på fredag. De bruger også 74/80  de har sprunget størrelser over, så er brændt inde med en masse tøj. De vejer begge 10 kilo og er 74cm lange

Anmeld

3. november 2010

hc=k

Min dreng er 19 måneder og passer 80-86 i tøj. 86 er noget stor endnu.

Han passer slet ikke tøj efter hans alder, men sådan er det jo nok bare hehe.
Han er nu også en lille lort. 79 cm

Anmeld

3. november 2010

LC

Min datter er 10 måneder, og synes hun passe rigtig mange forskellige størrelser. I det meste bruger hun 86-92.

Hun har dog en kjole i størrelse 2-3år som hun lige passer nu. og den anden dag måtte jeg gemme et par strømpebukser væk i str 9-18 måneder fordi hun ikke kunne være i dem mere.  

Men tror bare børne er forskellige og ikke alle vokser med samme fart. Alderen må jo være taget ud fra et gennemsnit.

Anmeld

3. november 2010

Mumto3

Mine tre børn har været store ved fødslen og har brugt str 1 år (altså str 80) da de var omkring 6 mdr. Men for dem alle tre har de udlignet, og når de var omkring 1½-2 år (i alder) så brugte de faktisk tilsvarende størrelse i tøj.

Så de var bare meget store som små, og er blevet 'normale' med alderen.

Anmeld

3. november 2010

Moar'en

her har det altid væet den anden vej. Viktor er sgu lidt kort i forhold til strørrelserne. Han bruge lige nu 86 (er lige stoppet med str 80  som hedder 9-12 mdr) som jo hedder 12-18 mdr, noget af det er lige stort nok endnu. Viktor er 20½ mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.