tøj størrelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Lone Jakobsen

he he, ja og der er KÆÆÆMPE forskel på hvor stort tøjet er.

Rasmus bruger alt fra str. 74-86...men måske han bare er lidt kortbenet, for det er hans bukser der er størrelse 74

Rasmus er 16mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mille83

Nicoline er også 5, 5 mdr og vejer 6,8 og er 70 lang, hun bruger 74.

Har tænke samme tanke som dig at det da er alt for stort, men tror du ikke det er fordi de kan være længere i tøjet nu? Regner da med hun skal bruge str 74 til jul også

Hun er ikke ret stor, men hun er lang, derfor er str 68 blevet alt alt for lille nu...

Anmeld

2. november 2010

JulieE

Der er bare stor forskel på børn... Begge min har være små ogg spinkle. Begge har brugt str 74 da  var et år, 80 da de var 1½ osv.

Min datter bliver 4 år om en uge og hun kan stadig passe str 92 i undertøj. Hun er dog nået op i str 104 i bukser

Anmeld

2. november 2010

Barbamama

min datter er bagud i forhold til den størrelse hun skal have. Hun er 16mdr nu og str 74 er lige blevet for lille til hende og str 80 er lidt for stor. Jeg er nødt til at smøge både ærmer og bukseben op. Og det er ikke alle bukser der vil blive oppe. Det SKAL være elastikbukser hun har.. Såååå.

Anmeld

2. november 2010

Vidunderligeunger

michella80 skriver:

min datter er bagud i forhold til den størrelse hun skal have. Hun er 16mdr nu og str 74 er lige blevet for lille til hende og str 80 er lidt for stor. Jeg er nødt til at smøge både ærmer og bukseben op. Og det er ikke alle bukser der vil blive oppe. Det SKAL være elastikbukser hun har.. Såååå.

det er altså underligt. For hvis vi satte Alberte op ved siden af din datter, så ville der da være forskel.. men de bruger samme str. tøj

Anmeld

2. november 2010

Henri84

Jeg synes det varierer MEGET fra mærke til mærke!!
Alberte er næsten 6 mdr. Hun er en rimelig stor pige omkring de 70-72 cm og 9,1 kg. Hun bruger 68 i bukser (nogle enkelte stadig i 62!), 68+74 i bluser, alt efter mærke, 74 i heldragte, og 74+80+86 i bodyer alt efter mærke.
Storebror på 2 år + 2 mdr. er derimod lidt lille i det, han bruger 86/92 i buker, 92 i bluser, og 92 i bodyer. Han er omkring de 9,9 kg og ved sidste måling 89,3 cm.

Anmeld

2. november 2010

Vidunderligeunger

Konklusion: sådan er det bare

Tak for alle jeres svar...

Jeg må undre mig videre hehe har lige købt en str. 80 kjole til fisen fra H&M, og den sidder perfekt nu - det var egentlig til jul hehe

Anmeld

2. november 2010

dorthemus

Runa følger størrelserne meget godt...hun måler 65 cm og er lige gået op i en 68

Anmeld

2. november 2010

titte

Hej

Bare et lille indput. Str som de skriver i tøjet er vejledende. De skriver både ca. alder på og cm. da alle børn jo er forskellige  Og så er det en hjælp til dem der måske bare skal købe en gave og ikke ved andet end alder( at det så ikke altid stemmer er jo noget endet )

Du skal bare glemme det med alder og kun se på cm. og længden på dit barn.

Anmeld

2. november 2010

Vidunderligeunger

titte skriver:

Hej

Bare et lille indput. Str som de skriver i tøjet er vejledende. De skriver både ca. alder på og cm. da alle børn jo er forskellige  Og så er det en hjælp til dem der måske bare skal købe en gave og ikke ved andet end alder( at det så ikke altid stemmer er jo noget endet )

Du skal bare glemme det med alder og kun se på cm. og længden på dit barn.

jamen alberte er 70 og bruger 74/80 så det passer jo heller ik hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.