Shibby skriver:
Forstår godt de siger som de gør. De har jo erfarringer,og de uerfarrne må gøre deres egne konklusioner meeen lidt realitetstamtam fra erfarne kan måske gøre at du ikke ender i choktilstand hvis du forventede en nem baby-en rytme baby,og fik et modsat barn. Dine venner har erfarringen,og med den vil de hjælpe dig. Ikke nedrakke dig. Hvis du føler sådan så burde du sgu tale med dem og be dem pakke alt ind i vat så deres ord ikke rammer dig så hårdt 
Jeg ved ikke helt om du har læst mit indlæg....men jeg vil ikke gi' dig ret i din kommentar.
Det er jo ikke fordi jeg forventer at min graviditet samt at ha' et barn, er helt problemfrit og det nemmeste i verden. Derfor kan jeg ikke se at jeg skal "bede dem pakke alt ind i vat"....
Det jeg har et problem med, er deres negativitet over alting, og måde at nedrakke positive ting ved min graviditet. Fx. at jeg ikke har nogle gener, har lyst til at motionere og leve sundt. Det ser jeg ingen grund til.
Men dette er jo et debatforum, så uanset om vi er enige eller ej, så tak for din kommentar 
Anmeld