Mus i vores hus!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Sofia

Uhhh, FORFÆRDELIGT!! Jeg er SÅ bange for mus og rotter. Rotter er det vamleste dyr jeg kender, men mus er godt nok heller ikke lige det dyr man ønsker i sit hus. Jeg har en veninde der har to kattekillinger der snart er gamle nok til at få et nyt hjem, sig til hvis du er interesseret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Miamaja

DK skriver:

Vi har så allerede fanget og likvideret 3 mus i nat. Nede i stuen. ÅRHHHH det er mange. TRE!!!!!! Så er der sikkert.... en milliard! Jeg må indrømme at jeg har fundet ud af at jeg faktisk er ret sippet med det her! Jeg er selv overrasket over at jeg faktisk er UTROLIG sippet og jeg har lyst til at flytte hjem til mine forældre med barn og bimmer NU, indtil Mikkel har fået styr på det og kan sværge at der ikke er flere!! Når jeg lukker øjnene kan jeg kun se billeder fra et freak dokumentarprogram jeg så engang hvor der var nok 100.000 mus ude i sådan en lade, og hver gang de løftede en plade eller lign. så var der bare et gulvtæppe af mus nedenuden!! Ejjjj jeg får PIP!!  

DE ER HER NU!!! SHIIIIT jeg har paranoia!!! Og KORS jeg får et chok når den der fælde klapper midt om natten. Ejjj det er så KLAMT!!

Nå. Men vi har ledt og ledt og kan ikke finde hverken musselorte eller ting der er gnavede i, så jeg håber det betyder de liiige har fundet ud af at komme ind. Det betyder dog ikke, at jeg ikke lige nu er fluks på vej ned i Brugsen og købe plastbøtter til ALLE vores tør-madvarer i skabene!!

Knus fra Ditte med pip, kuldegysninger, kvalme, paranoia, der må indse at hun nok inderst inde i hjertet er ret så meget bymenneske alligevel!!

haha.. ja, jeg vil give dig ret i at det er ogsaa kan blive for meget med mus. Isaer naar man snart skal have baby i huset.

Naa men jeg vil hellere undlade at komme med skraemme historier, men de skal desvaerre likvideres for babyer og mus er ikke godt. at smide dem levende udenfor saa kommer de bare igen. Haaber gemalen faar ram paa dem alle, ellers maa I se om I kan faa lov at laane naboens kat

Anmeld

3. november 2010

DK

Hej

Vi har købt et tons af fælder og lagt overalt og derr er ikke røget flere i siden sidst! Vi tager det som et godt tegn! Også udenfor er der ingen røget i endnu!

Min mor var her i går og hjalp med at muse-sikre køkkenet, så jeg har pt INGEN madvarer i mine skabe der ikke er i en plastikbøtte med låg! (Ihhh hvilken orden!!!) Vi ledte også efter muselorte men fandt kun en lille en ude i entreen hvor Mikkel fangede den allerførste der slap med livet i behold (de andre er blevet likvideret, vi har gammeldags smækfælder!) Min mor er også ret hys når det kommer til de små kræ, så hun gik grundigt til værks i "undersøgelsen" og fandt ret mange nullermænd og ting der var blevet væk, he he!! Men ingen tegn på at der har været mus herinde i længere tid! Gudskelov!  Nu må vi se hvordan det udvikler sig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.