Miamaja skriver:
Vi har så allerede fanget og likvideret 3 mus i nat. Nede i stuen. ÅRHHHH det er mange
. TRE!!!!!!
Så er der sikkert.... en milliard! Jeg må indrømme at jeg har fundet ud af at jeg faktisk er ret sippet med det her! Jeg er selv overrasket over at jeg faktisk er UTROLIG sippet og jeg har lyst til at flytte hjem til mine forældre med barn og bimmer NU, indtil Mikkel har fået styr på det og kan sværge at der ikke er flere!! Når jeg lukker øjnene kan jeg kun se billeder fra et freak dokumentarprogram jeg så engang hvor der var nok 100.000 mus ude i sådan en lade, og hver gang de løftede en plade eller lign. så var der bare et gulvtæppe af mus nedenuden!! Ejjjj jeg får PIP!! 

DE ER HER NU!!! SHIIIIT jeg har paranoia!!! Og KORS jeg får et chok når den der fælde klapper midt om natten. Ejjj det er så KLAMT!!
Nå. Men vi har ledt og ledt og kan ikke finde hverken musselorte eller ting der er gnavede i, så jeg håber det betyder de liiige har fundet ud af at komme ind. Det betyder dog ikke, at jeg ikke lige nu er fluks på vej ned i Brugsen og købe plastbøtter til ALLE vores tør-madvarer i skabene!!
Knus fra Ditte med pip, kuldegysninger, kvalme, paranoia, der må indse at hun nok inderst inde i hjertet er ret så meget bymenneske alligevel!!
Anmeld