Mus i vores hus!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.617 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. november 2010

DK

Ohh skræk oh ve!! I går aftes var der en lille brun markmus inde i vores entre!!! Den var ved at dø af skræk og gemte sig inde i sko-reolen!! Mikkel fangede den efter lidt tag fat og smed den ud på marken!

Meeen. Nu kan jeg jo ikke lade være med at tænke på hvordan i al verden den er kommet herind!!!??? I vores entre er der fliser og ingen musehuller! Den kunne jo heller ikke komme ud af entre'en igen men løb rædselsslagent rundt. Kirstines far var kommet med Kirstine ca. 30 min før vi så den, og i den forbindelse har vores dør stået åben i ca. 20 min. mens han var oppe og se noget på Kirstines værelse. Mikkel mener så at den er løbet ind der. Altså af hoveddøren! Men, jeg er altså bare såååå bange for at den kom et sted fra vores hus af??!!! Uhh jeg kan ikke klare tanken om mus i køkkenet eller i sofaen eller...  Vi har altid døren mellem stue og entre lukket.

Nu er Mikkel sat på musegifts og fælde-jagt og så skal vi have musefælder og gift lagt ned under huset (vi har krybekælder med jordbund hvor de nok sagtens ville kunne finde ind). Vi bor jo på landet, og der ER mus på landet siger Mikkel. Men sgu ikke i min entre!!!!!!

Hva tror i? Kom den indefra, eller var den på visit gennem hoveddøren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Muffinmus

Ork, de kan dælme komme ind alle vegne:-)

Sidste vinter var det slemt hos os, musene frøs måsen af og ville ind og varmes i vores skoskab og skuffer...de ød sgu mine vinterstøvler!!!Så der skal jeg også lige love for vi fik fælderne frem og fik fanget 3-4 mus som vi kørte laaaaangt væk og smed ud. For de skal langt over 1 km væk for ikke at finde tilbage.-)

Anmeld

1. november 2010

DK

MariaE skriver:

Ork, de kan dælme komme ind alle vegne:-)

Sidste vinter var det slemt hos os, musene frøs måsen af og ville ind og varmes i vores skoskab og skuffer...de ød sgu mine vinterstøvler!!!Så der skal jeg også lige love for vi fik fælderne frem og fik fanget 3-4 mus som vi kørte laaaaangt væk og smed ud. For de skal langt over 1 km væk for ikke at finde tilbage.-)

Ejjj.... gad vide om Mikkel har kunne kaste den 1 km væk i går??

Jeg håber den kom ovre fra gården så og er gået hjem til sig selv igen!! Jeg har ikke fundet musse-lorte eller andet, så jeg håååber ikke det er en fastligger!!

Anmeld

1. november 2010

Fines mor

Kan anbefale en kat *GGGGGGGGGG* den klare opgaven nemt og hurtigt hæ hæ.

Anmeld

1. november 2010

DK

Fines mor skriver:

Kan anbefale en kat *GGGGGGGGGG* den klare opgaven nemt og hurtigt hæ hæ.

Uhh jeg er allergisk tror jeg! Jeg passede engang en kat i 3 dage, og når jeg sad med den i ex. en time så løb min næse og mine øjne blev helt røde og kløede!!  Ligeså snart at katten gik væk i lidt tid, så forsvandt det igen. Uhh Kirstine ville ellers blive LYKKELIG for en lille kat!

Anmeld

1. november 2010

Jibbe

DK skriver:

Uhh jeg er allergisk tror jeg! Jeg passede engang en kat i 3 dage, og når jeg sad med den i ex. en time så løb min næse og mine øjne blev helt røde og kløede!!  Ligeså snart at katten gik væk i lidt tid, så forsvandt det igen. Uhh Kirstine ville ellers blive LYKKELIG for en lille kat!

Og det er også pænt klamt at fjerne flere døde mus om ugen
Jeg har to skønne katte som desværre fanger lidt for mange mus udenfor og tager dem med hjem som gave

Anmeld

1. november 2010

DK

Jibbe skriver:

Jeg har to skønne katte som desværre fanger lidt for mange mus udenfor og tager dem med hjem som gave

He he he... ja det er jo så lidt det omvendte problem!!

Hvordan går det med bettemusen? Og brysterne? Kan huske at de var blevet flot store i det, voksede de endnu mere da mælken kom?

Knus

Anmeld

1. november 2010

Fines mor

Jibbe skriver:

MEN så er de døde *GG* min søde Hr. Nilsson tog den samme døde mus med hjem 8 gange *GGG* jeg var så god at give ham ros, og alligevel tog han den med hjem igen og igen og igen *G*

Anmeld

1. november 2010

Jibbe

DK skriver:

He he he... ja det er jo så lidt det omvendte problem!!

Hvordan går det med bettemusen? Og brysterne? Kan huske at de var blevet flot store i det, voksede de endnu mere da mælken kom?

Knus

Han har fået skoldkopper så det er bare øv og er så pylret idag, men nu er ham og hans far gået en laaaang tur. Stakkels lille baby der ikke kan klø igen.
Og brysterne voksede endnu mere... Lars brokker sig ikke men jeg synes nu de er rimelig tunge!

Iiih og din mave er blevet så fin! Jeg glæder mig helt til at se jeres lille dreng

Anmeld

1. november 2010

Jibbe

Fines mor skriver:

MEN så er de døde *GG* min søde Hr. Nilsson tog den samme døde mus med hjem 8 gange *GGG* jeg var så god at give ham ros, og alligevel tog han den med hjem igen og igen og igen *G*

Vores ryger direkte i skraldespanden udenfor, der kan de i det mindste ikke tage dem med ind igen
Den største mus de er kommet med lagde han for fødderne af min søster da hun var på besøg... haha hun skreg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.