Ohh skræk oh ve!! I går aftes var der en lille brun markmus inde i vores entre!!! Den var ved at dø af skræk og gemte sig inde i sko-reolen!! Mikkel fangede den efter lidt tag fat og smed den ud på marken!
Meeen. Nu kan jeg jo ikke lade være med at tænke på hvordan i al verden den er kommet herind!!!??? I vores entre er der fliser og ingen musehuller! Den kunne jo heller ikke komme ud af entre'en igen men løb rædselsslagent rundt. Kirstines far var kommet med Kirstine ca. 30 min før vi så den, og i den forbindelse har vores dør stået åben i ca. 20 min. mens han var oppe og se noget på Kirstines værelse. Mikkel mener så at den er løbet ind der. Altså af hoveddøren! Men, jeg er altså bare såååå bange for at den kom et sted fra vores hus af??!!! Uhh jeg kan ikke klare tanken om mus i køkkenet eller i sofaen eller...
Vi har altid døren mellem stue og entre lukket.
Nu er Mikkel sat på musegifts og fælde-jagt og så skal vi have musefælder og gift lagt ned under huset (vi har krybekælder med jordbund hvor de nok sagtens ville kunne finde ind). Vi bor jo på landet, og der ER mus på landet siger Mikkel. Men sgu ikke i min entre!!!!!!
Hva tror i? Kom den indefra, eller var den på visit gennem hoveddøren?
Anmeld