Jeg bliver da snart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

K&S

Mumto3 skriver:

Jeg har altid haft glat hår, men for hvert barn jeghar født er mit hår blevet mere og mere krøllet.

Nå ,men det var fældning der blev spurgt om. Jeg har også fældet rigtig meget hår i tiden lige efter fødslen.

Min faster tabet næsten alt sit hår (helt bogstaveligt). Hun har altid haft smukt langt og tykt hår. Hun fik en efternøler da jeg blev konfirmeret, og der blev hun næsten skaldet. Men der gik ikke lang tid før hendes smukke tykke hår kom igen, og det er lige så kraftigt som før hun tabte håret. Hun har fortalt at når hun vågnede om morgenen, var hendes hovedpude fuld af totter

Det har jeg heldigvis ikke oplevet.

Arh, det er da helt vildt, at hun tabte alt håret, men skønt at det er kommet retur...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Mumto3

K&S skriver:

Arh, det er da helt vildt, at hun tabte alt håret, men skønt at det er kommet retur...!

Ja, det var ret vildt. Hun ser vildt mærkelig ud på mine konfirkationsbilleder, fordi hun som sagt altid har haft tykt langt lyst hår (og har det stadig) men der lige efter fødselen (jeg blev konvirmeret 10 dage efter hun havde født) der havde hun stort set ikke noget hår, og derfor havde hun farvet det sort, så man bedre kunne se den smule hun havde. Det fik det til at se endnu mere mærkeligt ud, for det var jo bare hist og pist der sad et par sorte hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.