Jeg bliver da snart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Ranarupta

K&S skriver:

Hehe, skægt sted at miste håret

Ja, lidt sært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Pige2009

K&S skriver:

Men hellere det end intet hår

Anmeld

1. november 2010

SussieThyssen

K&S skriver:

SKALDET, hvis jeg bliver ved at smide SÅ mange hår om dagen...!

Er det normalt, at man fælder RIGTIG meget efter man har født pga. manglen på hormoner?

Katja

Jeps..har fældet som en sindssyg hver gang og har måttet få klippet mit hår rigtigt meget.
Jeg har også skiftet hårfarve og konsistens af håre, den ene gang blev jeg helt mørkhåret...men efter en 2-3 år er det blevet normalt igen.
Min mormor var lys ligesom jeg, men endte med at blive på det nærmeste sorthåret...så ja, hormoner kan lave de underligste ting.

Kærligst
sussie

Anmeld

1. november 2010

Omerovic

K&S skriver:

SKALDET, hvis jeg bliver ved at smide SÅ mange hår om dagen...!

Er det normalt, at man fælder RIGTIG meget efter man har født pga. manglen på hormoner?

Katja

Altså jeg har ik født før, men jeg fældede meget inden jeg blev gravid så jeg prøvede en shampoo ffra vichy, øm kan ik hukse hvad den mere hedder men den er i rød flaske, 200ml til 109kr på apoteket

Den har gjort underværker for mig og mit hår

Anmeld

1. november 2010

K&S

Baagøe skriver:

Men hellere det end intet hår

Lige præcis

Anmeld

1. november 2010

K&S

SussieThyssen skriver:

Jeps..har fældet som en sindssyg hver gang og har måttet få klippet mit hår rigtigt meget.
Jeg har også skiftet hårfarve og konsistens af håre, den ene gang blev jeg helt mørkhåret...men efter en 2-3 år er det blevet normalt igen.
Min mormor var lys ligesom jeg, men endte med at blive på det nærmeste sorthåret...så ja, hormoner kan lave de underligste ting.

Kærligst
sussie

Ej, hvor vildt - jeg har godt nok ikke ændret hårfarve (eller jo, men det er kun fordi, jeg ikke har fået det farvet i en evighed...!) så jeg er - som min mand siger - en rigtig jordbærhjelm lige nu

Anmeld

1. november 2010

K&S

Omerovic skriver:

Altså jeg har ik født før, men jeg fældede meget inden jeg blev gravid så jeg prøvede en shampoo ffra vichy, øm kan ik hukse hvad den mere hedder men den er i rød flaske, 200ml til 109kr på apoteket

Den har gjort underværker for mig og mit hår

Tak tak  det vil jeg da lige undersøge....!

Anmeld

1. november 2010

Mira0911

K&S skriver:

Hold da op, det er længe efter fødsel, at du stadig fælder

Ja det er nu længe synes jeg... 

Anmeld

2. november 2010

SussieThyssen

K&S skriver:

Ej, hvor vildt - jeg har godt nok ikke ændret hårfarve (eller jo, men det er kun fordi, jeg ikke har fået det farvet i en evighed...!) så jeg er - som min mand siger - en rigtig jordbærhjelm lige nu

LOL..ja jeg farver så ikke mit..det har sin egen farve..men rødt er da også flot

Anmeld

2. november 2010

Mumto3

Jeg har altid haft glat hår, men for hvert barn jeghar født er mit hår blevet mere og mere krøllet.

Nå ,men det var fældning der blev spurgt om. Jeg har også fældet rigtig meget hår i tiden lige efter fødslen.

Min faster tabet næsten alt sit hår (helt bogstaveligt). Hun har altid haft smukt langt og tykt hår. Hun fik en efternøler da jeg blev konfirmeret, og der blev hun næsten skaldet. Men der gik ikke lang tid før hendes smukke tykke hår kom igen, og det er lige så kraftigt som før hun tabte håret. Hun har fortalt at når hun vågnede om morgenen, var hendes hovedpude fuld af totter

Det har jeg heldigvis ikke oplevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.