Jeg bliver da snart....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.385 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. november 2010

K&S

SKALDET, hvis jeg bliver ved at smide SÅ mange hår om dagen...!

Er det normalt, at man fælder RIGTIG meget efter man har født pga. manglen på hormoner?

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Mira0911

K&S skriver:

Er det normalt, at man fælder RIGTIG meget efter man har født pga. manglen på hormoner?

Katja

Jeg fælder også enormt meget... Og allerværst efter jeg har født.. Fødte i 2009 - fælder stadig som jeg ved ikke hvad... Når jeg står i badet, kan jeg stå med totter.. Ikke store totter - Men totter... 

Anmeld

1. november 2010

DK

Jep!!

Med Kirstine fældede jeg næsten ikke da jeg var gravid, men så i en eller to mdr. efter jeg havde født tror jeg halvdelen af mit hår faldt af!! Nu har jeg ret meget så det blev ikke et problem, men på et tidspunkt blev jeg da RET nervøs!

Denne her gang fælder jeg som en sindsyg under graviditeten, så der håber jeg ikke der ryger så meget efter fødslen!!

Du kan evt. spise B-vitamin. Det styrker håret, hud og negle!!

Anmeld

1. november 2010

Vidunderligeunger

jeg er begyndt på b-vitamin, kosttilskud og fiskeolie - det hjalp

Anmeld

1. november 2010

Ranarupta

Jeg fælder enormt meget, men uden at kunne se det på den tilbageværende mængde på hovedet. 

Tilgengæld blev jeg næsten helt bar down there efter fødslen. (Jeg trimmer højst min frisure dernede, men lige dér behøvede jeg ikke at gøre noget. Det er så vendt tilbage

Anmeld

1. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
K&S skriver:

Katja

jeg troede jeg var alvorligt syg efter jeg havde født for det var næsten så jeg fik store bare pletter på hovedet hver gang jeg gik i bad (overdrivelse er muligvis anvendt)....

Det er blevet bedre, men jeg taber stadig en del hår hver gang jeg går i bad (gid det var dem på benene der bare røg af, af sig selv ).

Det er VILDT frustrerende og man tænker ØV hver gang men det skulle altså være normalt! Hvis du føler det er værre end det bør være så kontakt din læge! Der findes forskellige præparater der kan afhjælpe det!

Anmeld

1. november 2010

Ida.

JA!! Jeg har fældet fuldstændig EKSTREMT meget efter begge mine fødsler...lige pludselig stopper det og så pibler det frem med nye hår i hovedbunden...og det klør faktisk ret meget, når man sådan gror en ny paryk...det sjove er, at mit er kommet tilbage i samme takt som mine døtres...de havde begge forholdsvist meget mørkt hår ved fødslen, som det så tyndede ret kraftigt ud i og det nye hår der kom frem var lyst...og groede i samme hastighed som mit nye hår...

Anmeld

1. november 2010

Ox.

Jeg fælder også fuldstændig ekstremt efter at have fået Lilje, det er store totter der ryger indimellem ..

Anmeld

1. november 2010

K&S

MoarJ skriver:

Jeg fælder også enormt meget... Og allerværst efter jeg har født.. Fødte i 2009 - fælder stadig som jeg ved ikke hvad... Når jeg står i badet, kan jeg stå med totter.. Ikke store totter - Men totter... 

Hold da op, det er længe efter fødsel, at du stadig fælder

Anmeld

1. november 2010

K&S

DK skriver:

Jep!!

Med Kirstine fældede jeg næsten ikke da jeg var gravid, men så i en eller to mdr. efter jeg havde født tror jeg halvdelen af mit hår faldt af!! Nu har jeg ret meget så det blev ikke et problem, men på et tidspunkt blev jeg da RET nervøs!

Denne her gang fælder jeg som en sindsyg under graviditeten, så der håber jeg ikke der ryger så meget efter fødslen!!

Du kan evt. spise B-vitamin. Det styrker håret, hud og negle!!

Hehe, ja jeg har også pææænt meget hår, så jeg tror ikke, det bliver et problem lige foreløbig, men jeg synes alligevel det er en smule crazy - jeg bliver nogle gange nødt til at fjerne hår fra afløbsristen i badet MENS jeg er i bad, for ellers kan vandet ikke løbe ud...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.