Gæstedagpleje!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Mi

Træls

I varde har de en institution, hvor der arbejder nogle dagplejere sammen, som fungere som gæstehus. Har kun hørt godt om den ordning

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

SHERO

Eeeej det var lige præsis derfor jeg hellere ville ha elias i vuggestue... Men har fået dagplejeplads.... Hun siger heldigvis at hun i gennemsnit kun har 1-2 sygedage om året (har været dp i 25 år) og kun holder ferie mellem jul og nytår, så det er dejligt... Hun sagde godt nok at gæstepleje kun var andre fra legestuen, så det håber jeg dælme ikke er lavet om.. Det tror jeg sgu ikke min søn ville kunne holde til...

Anmeld

2. november 2010

Svei

LAURAS MOR skriver:

Jeg aflevere Laura i dpen og dagplejen moren siger til mig, at Laura desværre ikke kan komme i den gæstedagpleje hun plejer. Fordi der er kommet en ny regel, at når børnene skal i gæste dagpleje, så skal det være hos en dagplejer der kun har 3 børn, men , er nomineret til 4. Så det vil sige hvergang at Laura skal i gæste pleje, så kan hun jo risikere at det er vidt forskellige steder hver eneste gang! Øv hvor har jeg det dårligt med det!

Har det sku dårligt med at hun skal ud til en hel fremmede snart .. øv

Det kan jeg dælme godt forstå...det er det kæmpe store minus ved dp....jeg har haft alle tre i dp men har aldrig nogensinde benyttet mig af gæstedagpleje, det kunne jeg slet ikke rumme at byde mine unger.

Kender du ikke en der kan tage fast ved sygdom og ferie i stedet?

Knus..

Anmeld

2. november 2010

Guldet

Jbk skriver:

Det kan jeg dælme godt forstå...det er det kæmpe store minus ved dp....jeg har haft alle tre i dp men har aldrig nogensinde benyttet mig af gæstedagpleje, det kunne jeg slet ikke rumme at byde mine unger.

Kender du ikke en der kan tage fast ved sygdom og ferie i stedet?

Knus..

Har altid været glad for dagpleje, fordi jeg synes det er et lille og trygt sted, også er Lauras dagplejemor bare så go! hvis jeg havde muligheden, så havde jeg helt klart ladet hende blive hjemme.. men er i praktik iøjeblikket, så det går ikke.. !

Mine forældre arbejder, så de har ikke mulighed for at passe hende..

Anmeld

2. november 2010

Guldet

Tullen85 skriver:

Eeeej det var lige præsis derfor jeg hellere ville ha elias i vuggestue... Men har fået dagplejeplads.... Hun siger heldigvis at hun i gennemsnit kun har 1-2 sygedage om året (har været dp i 25 år) og kun holder ferie mellem jul og nytår, så det er dejligt... Hun sagde godt nok at gæstepleje kun var andre fra legestuen, så det håber jeg dælme ikke er lavet om.. Det tror jeg sgu ikke min søn ville kunne holde til...

Jeg er utrolig glad for laura dagpleje og også det jeg helst vil have hun skal gå i. Da jeg godt kan li at det er et lille trygt sted, uden for mange børn. Vi plejede også at have en fast gæstedp. som laura kender rigtig godt, og der er ingen problemer når jeg aflevere hende der, fordi hun  kender børnene og dpmoren, fordi de netop er i samme gruppe, og ses stortset hverdag.

lauras dpmor er stort set aldrig syg, men der kommer jo også dage hvor de skal noget. næste uge skal hun fx. på ferie.

Anmeld

2. november 2010

Guldet

MarianneSonne skriver:

Træls

I varde har de en institution, hvor der arbejder nogle dagplejere sammen, som fungere som gæstehus. Har kun hørt godt om den ordning

Marianne

www.stjerneleg.dk

ja det er bare træls.. får en klump i halsen over at tænke på at hvergang hun skal i gæste dp. så kan det være vidt forskellige steder.. ! hvad vil man gøre i sommerferien??

Anmeld

2. november 2010

Guldet

Brams skriver:

Nej hvor er det bare ikke i orden - pu-ha jeg føler med dig. Lærke skal i gæstedagpleje for første gang når vi når uge 48 fordi min dp har ferie. Det glæder vi os bestemt ikke til for Lærke er en lille tryghedssøgende pige som helst vil have tingene som de plejer og endnu ikke helt har vænnet sig til at skulle afleveres hos sin egen dp endnu. Jeg gruer for den dag

Ja det er ikke sjovt! Laura er også meget tryghedsnarkoman. men hun er så tryg ved sin dagplejemor og hendes faste gæstedagplejemor, og det er jeg så glad for. frygter det værste når jeg skal afl. hende i næste uge .. snøft

Anmeld

2. november 2010

SHERO

LAURAS MOR skriver:

Jeg er utrolig glad for laura dagpleje og også det jeg helst vil have hun skal gå i. Da jeg godt kan li at det er et lille trygt sted, uden for mange børn. Vi plejede også at have en fast gæstedp. som laura kender rigtig godt, og der er ingen problemer når jeg aflevere hende der, fordi hun  kender børnene og dpmoren, fordi de netop er i samme gruppe, og ses stortset hverdag.

lauras dpmor er stort set aldrig syg, men der kommer jo også dage hvor de skal noget. næste uge skal hun fx. på ferie.

Jeg har været i vuggestue så følte mig klart mest tryg ved det. Men er egentlig ret overbevist om jeg nok skal blive glad for DP, for hun er bare så super sød... :-)

Anmeld

3. november 2010

Moar'en

Puha kan høre vi er heldige her. Viktor er i en gruppe der består af 5 dp'er hvoraf den ene kun er gæste dp'er så han ender altid der, det kan selvfølgelig ske at hun også har fri samme dag som vores dp, men de gør hvad de kan for de 2 ikke holder ferie/fri samtidig, og det er vi lykkelige for, for der er ikke ret mange der tør have Viktor.

Anmeld

3. november 2010

Guldet

Moar'en skriver:

Puha kan høre vi er heldige her. Viktor er i en gruppe der består af 5 dp'er hvoraf den ene kun er gæste dp'er så han ender altid der, det kan selvfølgelig ske at hun også har fri samme dag som vores dp, men de gør hvad de kan for de 2 ikke holder ferie/fri samtidig, og det er vi lykkelige for, for der er ikke ret mange der tør have Viktor.

dejligt at i har sådan en ordning..! Gad det var sådan her også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.