Gæstedagpleje!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. november 2010

Guldet

Jeg aflevere Laura i dpen og dagplejen moren siger til mig, at Laura desværre ikke kan komme i den gæstedagpleje hun plejer. Fordi der er kommet en ny regel, at når børnene skal i gæste dagpleje, så skal det være hos en dagplejer der kun har 3 børn, men , er nomineret til 4. Så det vil sige hvergang at Laura skal i gæste pleje, så kan hun jo risikere at det er vidt forskellige steder hver eneste gang! Øv hvor har jeg det dårligt med det!

Har det sku dårligt med at hun skal ud til en hel fremmede snart .. øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Mira0911

Den regel har jeg aldrig hørt om... Er den ret ny eller er det fra kommune til kommune? 

Anmeld

1. november 2010

Guldet

MoarJ skriver:

Den regel har jeg aldrig hørt om... Er den ret ny eller er det fra kommune til kommune? 

Tror det er fra kommune til kommune..

hva de ik gør for at spare..

Anmeld

1. november 2010

Lone Jakobsen

her er det desværre noget lign.

Anmeld

1. november 2010

Guldet

nutche skriver:

her er det desværre noget lign.

Kan godt se fidusen i det, og de kan spare penge.. for de dagplejemødre der kun har 3 børn men får løn får fire. De får jo ikke ekstra ved at få et ekstra barn. Men det gør de andre jo, som har 4 børn og skal have et 5. Men synes bare det går så meget ud over børnene.. Laura er super tryg ved hendes gæstedagpleje, fordi de er med i sammen gr. som hendes egen dagplejemor.. og ses næsten hver dag...

Øv og nu skal hun ud til en helt fremmede.  .. ! Så skal man have det dårligt hver gang at dagplejemoren skal have fri.. øvøv

Anmeld

1. november 2010

klmf

Det er så træls at tænke på for jer, men kan på den anden side godt se fornuften i, at det er den dp med 3 børn, der skal tage gæstebarnet ind i stedet for en dp, der har 4....

Anmeld

1. november 2010

Guldet

lotchen skriver:

Det er så træls at tænke på for jer, men kan på den anden side godt se fornuften i, at det er den dp med 3 børn, der skal tage gæstebarnet ind i stedet for en dp, der har 4....

Ja det kan jeg også! Men det der er træls er at det så vil være vidt forskellige steder hvergang!

Anmeld

1. november 2010

Sees

Den ordning har de også her, og det er sgu træls ..
Heldigvis har jeg en søn der er meget nysgerrig, og lyn-hurtigt "indfinder" sig.
Tilgengæld sørger min søns DP'er altid for at gæstedagplejen er en de er i gruppe med, og at to af hendes børn altid kommer samme sted hen, så der i det mindste er én de kender godt

Anmeld

1. november 2010

Lone Jakobsen

LAURAS MOR skriver:

Kan godt se fidusen i det, og de kan spare penge.. for de dagplejemødre der kun har 3 børn men får løn får fire. De får jo ikke ekstra ved at få et ekstra barn. Men det gør de andre jo, som har 4 børn og skal have et 5. Men synes bare det går så meget ud over børnene.. Laura er super tryg ved hendes gæstedagpleje, fordi de er med i sammen gr. som hendes egen dagplejemor.. og ses næsten hver dag...

Øv og nu skal hun ud til en helt fremmede.  .. ! Så skal man have det dårligt hver gang at dagplejemoren skal have fri.. øvøv

jamen lige præcis... Rasmus plejer altid at være hos den samme. men nu får jeg afvide at det ikke kan fortsætte sådan mere. han skal ud til andre

hmm.... håber at jeg bliver godkendt på onsdag så jeg snart selv kan starte op.

Anmeld

1. november 2010

Guldet

Sees. skriver:

Den ordning har de også her, og det er sgu træls ..
Heldigvis har jeg en søn der er meget nysgerrig, og lyn-hurtigt "indfinder" sig.
Tilgengæld sørger min søns DP'er altid for at gæstedagplejen er en de er i gruppe med, og at to af hendes børn altid kommer samme sted hen, så der i det mindste er én de kender godt

Ja er så træt af det.. ! Hvordan kan hun sørge for det? så skal hun jo være heldig at finde en der kun har 2 børn.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.