Gæstedagpleje!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Guldet

nutche skriver:

jamen lige præcis... Rasmus plejer altid at være hos den samme. men nu får jeg afvide at det ikke kan fortsætte sådan mere. han skal ud til andre

hmm.... håber at jeg bliver godkendt på onsdag så jeg snart selv kan starte op.

Ja det er så træls..

krydsere fingere for at du blir godkendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Sees

LAURAS MOR skriver:

Ja er så træt af det.. ! Hvordan kan hun sørge for det? så skal hun jo være heldig at finde en der kun har 2 børn.. !

Jeg ved ikke hvordan de ordner det, men det har ihvertfald altid kunne lade sige gøre.
Hende han har været mest ved, er vikar, og har ingen børn til dagligt, men de kender hende godt, da hun altid er med i f.eks. legestue hver torsdag, og til fødselsdage og arrangementer osv!

Anmeld

1. november 2010

Guldet

Sees. skriver:

Jeg ved ikke hvordan de ordner det, men det har ihvertfald altid kunne lade sige gøre.
Hende han har været mest ved, er vikar, og har ingen børn til dagligt, men de kender hende godt, da hun altid er med i f.eks. legestue hver torsdag, og til fødselsdage og arrangementer osv!

Oki.. dejligt at det kan gøres på den måde for jer..

Det lød bare ikke på dagplejemoren at hun havde noget med det at gøre..

Anmeld

1. november 2010

klmf

LAURAS MOR skriver:

Ja det kan jeg også! Men det der er træls er at det så vil være vidt forskellige steder hvergang!

Oh, det er bare så træls.... I Nyborg kommune har de lavet et gæstehus, hvor ungerne skal hen ved sygdom. Det synes jeg egentlig er smart, for så er det samme sted hver gang....

Anmeld

1. november 2010

Guldet

lotchen skriver:

Oh, det er bare så træls.... I Nyborg kommune har de lavet et gæstehus, hvor ungerne skal hen ved sygdom. Det synes jeg egentlig er smart, for så er det samme sted hver gang....

åh de lyder som en god løsning..

Men nu må jeg se.. hun skal faktisk allerede i en ny gæstepleje her i næste uge, da dpmoren skal ha ferie..

Anmeld

1. november 2010

klmf

LAURAS MOR skriver:

åh de lyder som en god løsning..

Men nu må jeg se.. hun skal faktisk allerede i en ny gæstepleje her i næste uge, da dpmoren skal ha ferie..

Men så er det vel den samme hele ugen og ikke en ny hver dag??? For ellers bliver I da helt rundforvirrede

Anmeld

1. november 2010

Guldet

lotchen skriver:

Men så er det vel den samme hele ugen og ikke en ny hver dag??? For ellers bliver I da helt rundforvirrede

åh det ved jeg faktisk ikke.. men forhåbeligt..  ellers bliver moar her godt nok gal!

Anmeld

1. november 2010

Brams

Nej hvor er det bare ikke i orden - pu-ha jeg føler med dig. Lærke skal i gæstedagpleje for første gang når vi når uge 48 fordi min dp har ferie. Det glæder vi os bestemt ikke til for Lærke er en lille tryghedssøgende pige som helst vil have tingene som de plejer og endnu ikke helt har vænnet sig til at skulle afleveres hos sin egen dp endnu. Jeg gruer for den dag

Anmeld

1. november 2010

Mor til Frederic og Freya

LAURAS MOR skriver:

Jeg aflevere Laura i dpen og dagplejen moren siger til mig, at Laura desværre ikke kan komme i den gæstedagpleje hun plejer. Fordi der er kommet en ny regel, at når børnene skal i gæste dagpleje, så skal det være hos en dagplejer der kun har 3 børn, men , er nomineret til 4. Så det vil sige hvergang at Laura skal i gæste pleje, så kan hun jo risikere at det er vidt forskellige steder hver eneste gang! Øv hvor har jeg det dårligt med det!

Har det sku dårligt med at hun skal ud til en hel fremmede snart .. øv

Her i kommunen har de som regl fast gæste dp i den legegruppe de samles i. Herude hos os er der 4 dp'ere. Så alle kender alle.

Men kommunen har også dp'ere der kun tager og har gæste børn, de står tilrådighed hver dag. Og de ved sjælendt før samme dag om de får nogle eller ej. 

Anmeld

2. november 2010

Barbamama

Puha det var da bare en DÅRLIG ide!!!!! Det er i hvert fald ikke i barnets tarv!!! Jeg synes I skal råbe jeres kommune op, for hvis der ikke er nogen der protesterer tænker kommunen jo bare: HA! Det virker!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.