Yes....hvor er jeg bare glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2010

Carina1977

Baagøe skriver:

Selvfølgelig bliver det bedre. Uanset hvad, er det jo vildt positivt, at du overhovedet har kunne tisse selv

Hmm når man snakker om solen så skinner den. Meget apropos har jeg lige været på toilet og kunne igen komme af med noget....denne her gang en noget større portion. Mærkeligt at det altid er om aftenen jeg kan tisse. men jeg synes det er stort at jeg kunne tisse meget mere den her gang. Føler faktisk ikke tissetrang længere, og tænker på om jeg mon fik det hele ud den her gang. Jeg håber på at jeg kan tisse igen lige før hjemmesygeplejersken kommer her kl. 00.30, for så kan jeg jo på den måde tjekke om jeg får det hele ud, når hun skal tømme mig. Håber så jeg kan tisse der  kunne jo være ret fedt, hvis jeg slap for at de kom om natten. Kunne godt bruge noget sammenhængende søvn snart.

Men nu bliver jeg godt nok mere og mere positiv. Kunne være ret fedt hvis jeg slap for det her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

Hmm når man snakker om solen så skinner den. Meget apropos har jeg lige været på toilet og kunne igen komme af med noget....denne her gang en noget større portion. Mærkeligt at det altid er om aftenen jeg kan tisse. men jeg synes det er stort at jeg kunne tisse meget mere den her gang. Føler faktisk ikke tissetrang længere, og tænker på om jeg mon fik det hele ud den her gang. Jeg håber på at jeg kan tisse igen lige før hjemmesygeplejersken kommer her kl. 00.30, for så kan jeg jo på den måde tjekke om jeg får det hele ud, når hun skal tømme mig. Håber så jeg kan tisse der  kunne jo være ret fedt, hvis jeg slap for at de kom om natten. Kunne godt bruge noget sammenhængende søvn snart.

Men nu bliver jeg godt nok mere og mere positiv. Kunne være ret fedt hvis jeg slap for det her.

Vi håber og

Anmeld

2. november 2010

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Alle har da ret til at pive. Ligegyldigt hvor små tingene kan lyde for nogen, kan selv små ting være store ting for den pågældende person. Det handler jo også meget om situationen. Ja jeg har det tiltider hårdt, men hovedparten af tiden har jeg det godt, og har et rigtig godt liv. Man bliver nødt til at fokusere på det positive, ellers bliver man vanvittig. Det hjælper ikke mig at rende rundt og have ondt af mig selv, det bliver jeg ikke rask af. Men derfor kan tingene alligevel godt blive for meget for mig, og så dukker tudeturene op. Jeg tror ikke jeg nogensinde har tudet så meget, som jeg har gjort de sidste 3 uger. Det ligner bare slet ikke mig, men man bliver nødt til at få det ud af systemet, sådan er det jo med os alle. Bagefter får man det bedre igen, og ser måske lidt lysere på tilværelsen.

Ang. det med at komme i bad, så lyder det som et godt forslag det med badekåben. Jeg ved da godt at de ikke nærstuderer min krop....det er nok bare mere mig, der er pinlig omkring det, hvis du forstår? Jeg vil da overveje det, men tanken ligger mig meget fjern, må jeg indrømme. Ved godt jeg skal passe på mig selv for min søns skyld, men det er vel de færeste der tager skade af at falde. Det har vi vel alle prøvet  har jo et ok højre-ben, så jeg ville jo godt kunne komme op igen. Men jeg vil lige overveje hele min situation, for det er bestemt grænseoverskridende for mig det her

Undskyld jeg griner lidt..men når du kan ligge med måsen bar og få skiftet kateter, så er det da ingen ting at få hjælp til at komme i bad LOOL
Nå skal nok lade være med at grine, men syns det er lidt sjovt alligevel.
Ok nu er jeg heller ikke særligt blufærdig..jo på visse områder, men når det sådan kommer til den slags, så er jeg og har altid været fløjtende ligeglad...men sådan er vi så forskellige.

Sov godt sveske...jeg håber tingene går endnu bedre i morgen.

Anmeld

2. november 2010

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Undskyld jeg griner lidt..men når du kan ligge med måsen bar og få skiftet kateter, så er det da ingen ting at få hjælp til at komme i bad LOOL
Nå skal nok lade være med at grine, men syns det er lidt sjovt alligevel.
Ok nu er jeg heller ikke særligt blufærdig..jo på visse områder, men når det sådan kommer til den slags, så er jeg og har altid været fløjtende ligeglad...men sådan er vi så forskellige.

Sov godt sveske...jeg håber tingene går endnu bedre i morgen.

Haha ja jeg kan godt se din pointe, men ligger sgi kun med måsen bar, fordi det er absolut nødvendigt *griner*  skulle jo nødigt have en sprængt blære

Jeg kunne desværre ikke tisse det mindste her kl. 00.30 øv  og der var 600 ml. et hvert normalt menneske, ville jo kunne tisse, hvis der var så meget. Kan ikke forstå det, for kan man tisse den ene gang, så burde man jo også kunne det næste gang. Men næh nej min blære krampede sammen, og nægtede mig at komme af med noget. Øv men jeg fortsætter....jeg ved jo at jeg kan, det tager bare nok tid, før jeg kan hele tiden. Er så spændt på om jeg kommer af med det hele, når jeg lige er så heldig at komme af med noget. Jeg må vente og se, hvad der sker.

Du må også sove godt  varer nok lidt inden jeg kan sove....er blevet overtræt  

Anmeld

2. november 2010

Carina1977

Det er dælme ikke sjovt det her. Hjemmesygeplejersken var her kl. 8 og de kunne bare ikke få noget ud. Jeg kunne mærke at jeg skulle tisse da de var gået. Har været ude på toilettet og jeg kan ikke komme af med noget. kan mærke at det virkelig presser på og at min blære er rigtig spændt, så hvorfor kan de ikke få noget ud? Begynder at blive lidt nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.