SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie
Tak Sussie

Hjemmesygeplejersken har lige været her. jeg kom jo af med lidt her for en lille time siden, og alligevel tømte hun mig for 900 ml. Så jeg tror det måske er fordi at der var så meget, at jeg kunne tisse. Men det er da helt klart en start. Jeg vil i hvert fald blive ved med at forsøge, sørge for at sidde i mindst 20 min. på toilettet inden jeg opgiver. Kunne være rart, hvis jeg slap for alt den renden af hjemmesygeplejersker mange gange i døgnet. glæder mig til den dag, hvor jeg kan tisse selv igen. Så kan jeg også besøge min kæreste, samt nogle gode venner jeg har, som bor i nærheden af min kæreste. Jeg ved godt at det hele ikke ændrer sig fra den ene dag til den anden, men at det bliver små fremskridt over en længere periode. Man skal jo også tænke på at fra mine blæresmerter startede og til jeg ikke kunne tisse selv mere, gik der 1½ måned. måske det tager lige så lang tid den anden vej. Nu må jeg se. Jeg tror i hvert fald at attacket er på retur nu.
Desværre er der så kommet noget andet til. For et par dage siden begyndte jeg at blive svimmel. det hele kørte rundt for mig, og bare det at tage et bad er svært, for balancen er elendig....og nu er jeg ligefrem begyndt at blive bange for at gå i bad, for hvad nu hvis jeg falder. Så de sidste par dage har jeg bare vasket mig ved håndvasken, og levet i et håb om at svimmelheden forsvandt. men nej den er bare blevet værre. Hvis jeg ligger på ryggen med lukkede øjne, kører det hele rundt for mig og jeg får kvalme. Det går så over igen, når jeg vender mig om på siden. Vågner om natten med kvalme, hvis jeg uheldigvis er kommet om på ryggen igen. men okay, hellere det her, end ikke kunne tisse.
Jeg håber der sker store fremskridt de næste par måneder 
Anmeld