Må jeg gerne være skuffet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

Maise

arghh øv mand. forstår godt din skuffelse og tristhed på din datters vegne. ja i min familie havde jeg ringet dem op og sagt at jeg ville skide deres skilsmisse en lang march og at de sku måtte spænde hjelmen og evt  så bare sende den ene del at parret som skulle skilles, meeeen nu er det sådan i min familie at sådan noget siger man bare til hinanden, selvom det nok ikke havde fået et andet udfald.

Ja jeg sagde sågar til min svigerinde der meldte ud hun skulle skilles omkring hendes lillebror ( min kæreste) 30 års fødselsdag, at hun da godt kunne komme, for hun var vel ikke blevet lam i arme og ben af den grund ( sagt med humor og et kram ).

Men kan godt se det fra din side. Ville vræle hvis så mange havde meldt fra. Få det bedste ud af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

forår

13~12~09 skriver:

Ja, gu' må du da være skuffet! ØV ØV ØV!!

Men tro mig - dagen skal nok blive super hyggelig alligevel.. Og Livia vil jo NYDE dagen med opmærksomhed fra de allervigtigste i hendes liv!

Men jeg forstår dig sgu godt - men det ved du jo også efter vi snakkede om det sidst..

Har du tænkt dig at tage kontakt til dem der ikke har svaret? Evt. fortælle dem hvilken følelse du sidder tilbage med?

Stort knus til dig!

Dem der ikke har svaret har til i morgen, men jeg er meget overbevist om at de har glemt ALT om det....og ja jeg har helt sikkert tænkt mig at tage fat i dem på en eller anden måde.

Men ja det skal nok blive en god dag alligevel

krams

Anmeld

31. oktober 2010

forår

Maise skriver:

arghh øv mand. forstår godt din skuffelse og tristhed på din datters vegne. ja i min familie havde jeg ringet dem op og sagt at jeg ville skide deres skilsmisse en lang march og at de sku måtte spænde hjelmen og evt  så bare sende den ene del at parret som skulle skilles, meeeen nu er det sådan i min familie at sådan noget siger man bare til hinanden, selvom det nok ikke havde fået et andet udfald.

Ja jeg sagde sågar til min svigerinde der meldte ud hun skulle skilles omkring hendes lillebror ( min kæreste) 30 års fødselsdag, at hun da godt kunne komme, for hun var vel ikke blevet lam i arme og ben af den grund ( sagt med humor og et kram ).

Men kan godt se det fra din side. Ville vræle hvis så mange havde meldt fra. Få det bedste ud af det.

Ja det er mega ærgeligt at tingene er som de er pt Jeg er typen som sagtens kan tage tyren ved hornen og sige hvordan jeg føler osv...men jeg tror slet ikke at de kan rumme det!...desværre!

Jeg tror faktisk at dem som bare sagde at de ikke kunne komme bare fordi, skuffer mig mest!

Jeg må bare gøre det til en dejlig dag for os der er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.