Må jeg gerne være skuffet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.433 visninger
22 svar
0 synes godt om
31. oktober 2010

forår

Ja jeg er mega skuffet.....

Landet er således at jeg for lige knap 1 mdr siden sendte indbydelser ud til min datters 1 års fødselsdag til min familie. Hun har fødselsdag d 20 november og hvis alle kom kunne vi blive 24 personer ialt.

Det har jeg ikke plads til, så jeg har igennem en veninde booket et festlokale i en boligforening.

Der er SU i morgen og indtil nu er vi 8 personer incl min datter og jeg! jeg mangler kun at hører fra 2 familier dvs 6 personer, og ved at de melder fra.

Der er 2 skilsmisser i familien som blev offentligt gjort i sidste uge, så jeg forstår selvfølgelig godt at de har meget andet i hovedet....men jeg er så ked af at min datters dag ikke bliver som jeg havde forventet.

Jeg holder selvfølgelig hendes fødselsdag alligevel og får det bedste ud af det, men er bare så skuffet og samtidig føler jeg mig osse ret egoistisk....

Min familie bor i jylland og jeg selv på sjælland, så det er selvfølgelig osse et stykke vej for alle at kører..men de tog vejen både da jeg blev 30år og til Livia dåb, så det er ikke derfor.

Flere af dem som har meldt afbud(som ikke er ved at blive skilt) kommer ikke fordi de ikke kommer!...ikke noget med at "jeg kan desværre ikke komme fordi jeg skal til bryllup"eller lign.

Ved ikke hvad jeg vil med det her...skulle bare lige ha luft...

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Barbamama

Det må man sgu godt være ked af!!! Det er jo enormt mange der ikke kommer. Det er da voldsomt....

Anmeld

31. oktober 2010

tinasmor

Kan godt forstå du er skuffet. Jeg tror det kommer an på hvor tæt familie der er. For jeg må indrømme jeg også selv ville synes det var langt for en fødselsdag. Dåb eller måske en stor 30 års fødselsdag (ved jeg selvfølgelig ikke om det var) er også noget andet, i mine øjne. Hvis det er dine søskende kan jeg godt forstå du er skuffet. Men er det onkel eller fætter og kusiner, ville jeg måske godt forstå det, da der er lang vej (og dyrt med broen) Kan du ikke inviterer nogle gode venninder/venner, som bor tæt på, så I måske alligvel kan få noget af den stemning som du havde håbet på. (for kan godt forstå du er skufftet når du havde udseet der noget helt andet)

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

forår skriver:

Ja jeg er mega skuffet.....

Landet er således at jeg for lige knap 1 mdr siden sendte indbydelser ud til min datters 1 års fødselsdag til min familie. Hun har fødselsdag d 20 november og hvis alle kom kunne vi blive 24 personer ialt.

Det har jeg ikke plads til, så jeg har igennem en veninde booket et festlokale i en boligforening.

Der er SU i morgen og indtil nu er vi 8 personer incl min datter og jeg! jeg mangler kun at hører fra 2 familier dvs 6 personer, og ved at de melder fra.

Der er 2 skilsmisser i familien som blev offentligt gjort i sidste uge, så jeg forstår selvfølgelig godt at de har meget andet i hovedet....men jeg er så ked af at min datters dag ikke bliver som jeg havde forventet.

Jeg holder selvfølgelig hendes fødselsdag alligevel og får det bedste ud af det, men er bare så skuffet og samtidig føler jeg mig osse ret egoistisk....

Min familie bor i jylland og jeg selv på sjælland, så det er selvfølgelig osse et stykke vej for alle at kører..men de tog vejen både da jeg blev 30år og til Livia dåb, så det er ikke derfor.

Flere af dem som har meldt afbud(som ikke er ved at blive skilt) kommer ikke fordi de ikke kommer!...ikke noget med at "jeg kan desværre ikke komme fordi jeg skal til bryllup"eller lign.

Ved ikke hvad jeg vil med det her...skulle bare lige ha luft...

Dea

Ja, du må gerne være skuffet. Ens datters 1 års fødselsdag er nok den sjoveste og bedste af dem alle, og når du så oven i købet har gjort dig alt besværet med at booke festlokalet osv. ville jeg selv blive megaskuffet, hvis jeg stod i den situation

Der er kun én ting at sige...

Anmeld

31. oktober 2010

mummitrold

Jeg kan godt forstå du er skuffet, ja det er langt, men hun bliver 1 år, det er en stor dag.... Jeg bor osse på sjælland og det gøre hele min familie osse, MEN trods det så melder de osse konstant fra med den ene latterlige undskyldning efter den anden, jeg har erfaret at de ikke bliver inviteret mere, sidst som var den 1 oktober, da min datter blev 5, og jeg skulle til eksamen dagen inden hendes fødselsdag ( så have pænt meget om ørenen) måtte jeg ringe til dem, for så at få et nej..... Så kan 180% sætte mig ind i din situation........ Er sikker på du giver hende en helt perfekt dag alligevel....

Stort tillykke med hende når tid er

Mvh Heidi

Anmeld

31. oktober 2010

Malthes mor

Når ens børn har fødselsdag - om de bliver 1 år eller 10 år - er det helt okay at blive skuffet, hvis der er afbud. Og du har vel inviteret din familie fra Jylland, fordi du ønsker at de skal fejre dagen med dig og din datter, samt resten af familien. Bor selv på Falster og tager gerne til Kbh hvis der er familiefødselsdage og de tager gerne den anden vej, når mine børn har fødselsdag. Så jeg kan godt forstå dig.

Anmeld

31. oktober 2010

forår

michella80 skriver:

Det må man sgu godt være ked af!!! Det er jo enormt mange der ikke kommer. Det er da voldsomt....

Ja det er vildt mange, som ikke kommer...mega ægeligt

Anmeld

31. oktober 2010

Barbamama

forår skriver:

Ja det er vildt mange, som ikke kommer...mega ægeligt

Jeg synes det er sejt du holder fødselsdagen alligevel. Jeg ved hvor ondt det gør når folk ikke vil komme. Men ja gør det til en god dag med dem der rent faktisk gider fejre din datter!

Anmeld

31. oktober 2010

forår

tinasmor skriver:

Kan godt forstå du er skuffet. Jeg tror det kommer an på hvor tæt familie der er. For jeg må indrømme jeg også selv ville synes det var langt for en fødselsdag. Dåb eller måske en stor 30 års fødselsdag (ved jeg selvfølgelig ikke om det var) er også noget andet, i mine øjne. Hvis det er dine søskende kan jeg godt forstå du er skuffet. Men er det onkel eller fætter og kusiner, ville jeg måske godt forstå det, da der er lang vej (og dyrt med broen) Kan du ikke inviterer nogle gode venninder/venner, som bor tæt på, så I måske alligvel kan få noget af den stemning som du havde håbet på. (for kan godt forstå du er skufftet når du havde udseet der noget helt andet)

Det er "kun" kusiner, onkler og tanter og den slags,...har bare ikke en særlig stor familie, så alt familie er inviteret, som jeg plejer til sådanne ting.

er sikker på at vi nok skal få en hyggelig dag trods alt, men ærgeligt sys jeg nu det er

Anmeld

31. oktober 2010

Faith

Det må du efter min mening gerne være ked af..... Det ville jeg osse være.

Havde lidt den samme oplevelse til drengenes barnedåb. Min storebror (som jeg ser meget sjældent) havde lovet at komme, men han kom ikke, og han meldte ikke engang afbud. Så blir man sku skuffet!

Man er jo egentlig mest skuffet og ked af det på sine børns vejne, for man forstår ikke helt at de ikke er vigtigere for familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.