Ja jeg er mega skuffet.....
Landet er således at jeg for lige knap 1 mdr siden sendte indbydelser ud til min datters 1 års fødselsdag til min familie. Hun har fødselsdag d 20 november og hvis alle kom kunne vi blive 24 personer ialt.
Det har jeg ikke plads til, så jeg har igennem en veninde booket et festlokale i en boligforening.
Der er SU i morgen og indtil nu er vi 8 personer incl min datter og jeg! jeg mangler kun at hører fra 2 familier dvs 6 personer, og ved at de melder fra.
Der er 2 skilsmisser i familien som blev offentligt gjort i sidste uge, så jeg forstår selvfølgelig godt at de har meget andet i hovedet....men jeg er så ked af at min datters dag ikke bliver som jeg havde forventet.
Jeg holder selvfølgelig hendes fødselsdag alligevel og får det bedste ud af det, men er bare så skuffet og samtidig føler jeg mig osse ret egoistisk....
Min familie bor i jylland og jeg selv på sjælland, så det er selvfølgelig osse et stykke vej for alle at kører..men de tog vejen både da jeg blev 30år og til Livia dåb, så det er ikke derfor.
Flere af dem som har meldt afbud(som ikke er ved at blive skilt) kommer ikke fordi de ikke kommer!...ikke noget med at "jeg kan desværre ikke komme fordi jeg skal til bryllup"eller lign.
Ved ikke hvad jeg vil med det her...skulle bare lige ha luft...
Dea
Anmeld