Må jeg gerne være skuffet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2010

forår

Baagøe skriver:

Ja, du må gerne være skuffet. Ens datters 1 års fødselsdag er nok den sjoveste og bedste af dem alle, og når du så oven i købet har gjort dig alt besværet med at booke festlokalet osv. ville jeg selv blive megaskuffet, hvis jeg stod i den situation

Der er kun én ting at sige...

Afbestiller lokalet, det vil nok være hyggeligere at være her 8 personer (selvom jeg ik har plads til det) end i et lokale til 50 mennesker.

...men fuck hvor synes jeg at det er noget rigtig øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2010

Pige2009

forår skriver:

Afbestiller lokalet, det vil nok være hyggeligere at være her 8 personer (selvom jeg ik har plads til det) end i et lokale til 50 mennesker.

...men fuck hvor synes jeg at det er noget rigtig øv!

Ja, det er træls. Men se det på den lyse side, så får alle gæster masser af tid med Livia, og det tror jeg de bliver glade for. Dine forældre og lillebror kommer vel?

Anmeld

31. oktober 2010

forår

mummitrold skriver:

Jeg kan godt forstå du er skuffet, ja det er langt, men hun bliver 1 år, det er en stor dag.... Jeg bor osse på sjælland og det gøre hele min familie osse, MEN trods det så melder de osse konstant fra med den ene latterlige undskyldning efter den anden, jeg har erfaret at de ikke bliver inviteret mere, sidst som var den 1 oktober, da min datter blev 5, og jeg skulle til eksamen dagen inden hendes fødselsdag ( så have pænt meget om ørenen) måtte jeg ringe til dem, for så at få et nej..... Så kan 180% sætte mig ind i din situation........ Er sikker på du giver hende en helt perfekt dag alligevel....

Stort tillykke med hende når tid er

Mvh Heidi

Tak for de søde ord

Det er super ærgeligt når det kan ende som hos dig, hvor du ikke gider at invitere, når de alligevel siger nej altid!

Jeg har osse en fætter, som aldrig bliver inviteret da han aldig melder fra...og hvis han så kommer så har han aldig en gave med, heller ikke en lille blomst!

Anmeld

31. oktober 2010

forår

Malthes mor skriver:

Når ens børn har fødselsdag - om de bliver 1 år eller 10 år - er det helt okay at blive skuffet, hvis der er afbud. Og du har vel inviteret din familie fra Jylland, fordi du ønsker at de skal fejre dagen med dig og din datter, samt resten af familien. Bor selv på Falster og tager gerne til Kbh hvis der er familiefødselsdage og de tager gerne den anden vej, når mine børn har fødselsdag. Så jeg kan godt forstå dig.

Ja jeg har inviteret dem fordi jeg ønsker at dele dagen sammen med dem. Og som skrevet længere oppe, så er min familie lille, så det er mere eller mindre dem alle der er inviteret.

Anmeld

31. oktober 2010

forår

Baagøe skriver:

Ja, det er træls. Men se det på den lyse side, så får alle gæster masser af tid med Livia, og det tror jeg de bliver glade for. Dine forældre og lillebror kommer vel?

Det er min veninde britt, som osse var med til fødselen som kommer. Min mor og stedfar, Min lillbror kommer ikke(lang historie...teenager bla bla bla) Min faster og min 2 fætre som bor i Hillerød, det er dem som kommer...men det er osse nogen dejlige mennesker

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

forår skriver:

Det er min veninde britt, som osse var med til fødselen som kommer. Min mor og stedfar, Min lillbror kommer ikke(lang historie...teenager bla bla bla) Min faster og min 2 fætre som bor i Hillerød, det er dem som kommer...men det er osse nogen dejlige mennesker

Jeg skriver lige en pb til dig imorgen søde, så vi kan tale ordentligt. Det er også lang tid siden

Anmeld

31. oktober 2010

forår

Baagøe skriver:

Jeg skriver lige en pb til dig imorgen søde, så vi kan tale ordentligt. Det er også lang tid siden

Super det vil jeg glæde mig til...så kan jeg osse fortælle om Livia´s først dag i vuggeren

kram

Anmeld

31. oktober 2010

Pige2009

forår skriver:

Super det vil jeg glæde mig til...så kan jeg osse fortælle om Livia´s først dag i vuggeren

kram

Jaaa  store pige

Anmeld

31. oktober 2010

FruPudderkvast

forår skriver:

kram

Ja, gu' må du da være skuffet! ØV ØV ØV!!

Men tro mig - dagen skal nok blive super hyggelig alligevel.. Og Livia vil jo NYDE dagen med opmærksomhed fra de allervigtigste i hendes liv!

Men jeg forstår dig sgu godt - men det ved du jo også efter vi snakkede om det sidst..

Har du tænkt dig at tage kontakt til dem der ikke har svaret? Evt. fortælle dem hvilken følelse du sidder tilbage med?

Stort knus til dig!

Anmeld

31. oktober 2010

FruPudderkvast

13~12~09 skriver:

Ja, gu' må du da være skuffet! ØV ØV ØV!!

Men tro mig - dagen skal nok blive super hyggelig alligevel.. Og Livia vil jo NYDE dagen med opmærksomhed fra de allervigtigste i hendes liv!

Men jeg forstår dig sgu godt - men det ved du jo også efter vi snakkede om det sidst..

Har du tænkt dig at tage kontakt til dem der ikke har svaret? Evt. fortælle dem hvilken følelse du sidder tilbage med?

Stort knus til dig!

Og husk lige at give en update i morgen når I har været i vuggeren!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.