Børneopsparring eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2008

Lullaby

150 pr næse og den er spærret til de er 21. Når jeg er færdig med at studere til næste år vil vi hæve den til 250 pr næse pr måned. Der vil vi også lave opspring til konfirmation osv :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Doktor Doolittle

Ja begge vores drenge har een. Vi prøver at sætte max. beløbet ind, men har ikke altid råd. Vi har dog planer om at sætte lidt penge til side, når vi en dag sælger lejligheden, så må vi sætte os dét billigere det nye sted.

Anmeld

11. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja vi har en, men vi sætter ikke noget ind på den. Det gør bedsteforældrene. Vi har lavet en ganske alm konto til ham, som jeg tømmer 1 gang om året og køber obligationer for. Vi har lige hævet beløbet til 150/mdr.

Anmeld

11. august 2008

jonathan150607

Vi både en børneopsparing og en alm konto til ham.

Vi putter småpenge i et par sparegrise og de bliver så sat ind på hans konti.

Men det er kun frem til jeg får job så skal der fast beløb på.

Anmeld

11. august 2008

Heidi B

Hos os får drengene 650 kr hver gang vi får børnepenge, og så har de en ponduskonto, hvor alle sparemønter og fødselsdagspenge ryger ind...., så moderens sparegris er lidt tynd i det...:-o

Heidi

Anmeld

11. august 2008

Lise

Ja, Simon har en børneopsparing hvor hans farfar sætter 3.000 kr ind om året... det er rigtig dejligt da vi ikke har forfærdelig meget overskud i kassen de næste par år - men går da ud fra at vi overtager opsparingen når farfar ikke længere er iblandt os (han er 80 år gammel) og sætter samme beløb ind..

Anmeld

11. august 2008

Mette+Mathias

Vores børn har også en opsparing hver. De får 100 kr. om måneden pr. mand, og Line skal desuden sætte halvdelen af de penge hun tjener til kirkekor derind. De er spærret til de bliver 18.

Derudover har de hver fået 10.000 af farmor og farfar (Line da hun var 6-7 år og Mathias da han blev født), som også står og trækker renter.

Anmeld

11. august 2008

H+S Skjolgborg.

jep alle tre steens søn og mine to de får 250 kr pr mdr.. og det ender ud med de har de 36000 man må have som 18 år..

Anmeld

11. august 2008

Nadi

twinboys skriver:

Hej har jeres barn en børneopspar.???

Hvor meget sætter i ind om året???

Vores drenge har en og får 3000kr hver om året....

Mvh Majbritt(L)

Min søn har en børneopsparring og der sætter vi 1000,- ind til hans fødselsdag de næste 18 år og så ryger de penge ind som han får i gave også ind og hvis loften på de 3000,- man må sætte ind ikke er nået så kommer småpengene fra sparregrisen også ind.

-Nadia

Anmeld

12. august 2008

Juniors mor

Min kæreste er en rigtig aktie-haj! Vi startede med at købe for 20.000 da hun blev født og her et år efter er de steget med 50%, så hvis det fortsætter på samme gode måde, bliver hun en holden lille dame når hun fylder 18 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.