Børneopsparring eller ej???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.474 visninger
30 svar
0 synes godt om
8. august 2008

twinboys

Hej har jeres barn en børneopspar.???

Hvor meget sætter i ind om året???

Vores drenge har en og får 3000kr hver om året....

Mvh Majbritt(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

Honningblomst

Hej igen søde...:)
Mine drenge har en hver og jeg sætter 150kr ind om måneden, mere kan jeg ikke lige nu som studerende...men regner med at dele børnepengene ud så de får maks beløb hvert år.
Vi har sat dem til 21 år, da jeg ønsker de bliver så modne som muligt før der bliver udleveret så mange penge..;)
Knus..

Anmeld

8. august 2008

Mie A

Her har vi også børneopsparing til børnene. De får 100 kr. hver om måneden.

Anmeld

8. august 2008

Kristina V

Heisa:)
Vi har os lavet en børneopsparing som er sat til hun er 18 år i første omgang. Der inbetaler vi os max beløbet ind på. (sys iøvrigt det er nogle underlige regler omkring sådanne opsparinger).
Men så har vi lavet en ekstra opsparing til hende, til konfirmation, og alle de andre større ting..

Anmeld

8. august 2008

lonemus

Jepper, vi har én til hver, hvor vi sætter 200.- kr ind hver måned.

Vi har bundet dem begge til de fylder 18, så har de mulighed for at købe en bil, hvis det er det de ønsker. Min bror og jeg brugte begge vores børneopsparinger da vi fyldte 18 til netop vores første bil.

Mine forældre har også lavet en opsparingskonto til dem, så de får en god portion penge til den tid.

En lejlighed regner vi ikke med de skal ud og finde, da min mand og jeg har planer om at investere i 2 andels/ejerlejligheder her i byen, som netop er bygget. Indtil da vil vi leje dem ud. Så slipper ungerne for at stå maaaaaaaaaange år på ventelisterne.......det syntes jeg selv var meget træls, da jeg var ung.....>(

Lone

Anmeld

8. august 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Vi har bundet dem begge til de fylder 18, så har de mulighed for at købe en bil, hvis det er det de ønsker. Min bror og jeg brugte begge vores børneopsparinger da vi fyldte 18 til netop vores første bil.

Mine forældre har også lavet en opsparingskonto til dem, så de får en god portion penge til den tid.

En lejlighed regner vi ikke med de skal ud og finde, da min mand og jeg har planer om at investere i 2 andels/ejerlejligheder her i byen, som netop er bygget. Indtil da vil vi leje dem ud. Så slipper ungerne for at stå maaaaaaaaaange år på ventelisterne.......det syntes jeg selv var meget træls, da jeg var ung.....>(

Lone

Hvis de gider at bo der...;)

Anmeld

8. august 2008

lonemus

Eva skriver:

lonemus skriver:

Lone

Ja selvfølgelig ;). Men jeg tror nu de vil tage imod den med kyshånd - det havde jeg absolut gjort, da jeg var ung. Syntes det var meget svært at finde et godt sted at bo, mens jeg var på SU......her i Næstved er der jo både handelsskole osv. Men selvfølgelig skal de selv bestemme.....de skal i hvert fald have muligheden.....men husleje, dét kommer de absolut til at betale :P :))

Anmeld

8. august 2008

Sabby

Eva skriver:

Hej igen søde...:)
Mine drenge har en hver og jeg sætter 150kr ind om måneden, mere kan jeg ikke lige nu som studerende...men regner med at dele børnepengene ud så de får maks beløb hvert år.
Vi har sat dem til 21 år, da jeg ønsker de bliver så modne som muligt før der bliver udleveret så mange penge..;)
Knus..

Sådan er det også her....

Anmeld

8. august 2008

Honningblomst

lonemus skriver:

Eva skriver:

lonemus skriver:

Lone

Ja selvfølgelig ;). Men jeg tror nu de vil tage imod den med kyshånd - det havde jeg absolut gjort, da jeg var ung. Syntes det var meget svært at finde et godt sted at bo, mens jeg var på SU......her i Næstved er der jo både handelsskole osv. Men selvfølgelig skal de selv bestemme.....de skal i hvert fald have muligheden.....men husleje, dét kommer de absolut til at betale :P :))

Mange unge ønsker jo at tage til Kbh...men kan sagtens forstå jeres tanker....mine forældre købte også en lejlighed til mig da jeg ville flytte hjemmefra og ja, et hus da jeg blev alene...så det er virkelig en god måde.:)
Vidste ikke du boede lige oppe i Næstved...:)
Knus..

Anmeld

8. august 2008

Monique

Vi har en til Josephine men har ikke fået lavet til melannie endnu men det skal vi have lavet når jeg alligevel skal snakke med min bank...

Vi sætter 100 kr ind om mdr. og de får først deres opsparing når de er 21.

Monique

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.