Eva skriver:lonemus skriver:Eva skriver:lonemus skriver:
Jepper, vi har én til hver, hvor vi sætter 200.- kr ind hver måned.
Vi har bundet dem begge til de fylder 18, så har de mulighed for at købe en bil, hvis det er det de ønsker. Min bror og jeg brugte begge vores børneopsparinger da vi fyldte 18 til netop vores første bil.
Mine forældre har også lavet en opsparingskonto til dem, så de får en god portion penge til den tid.
En lejlighed regner vi ikke med de skal ud og finde, da min mand og jeg har planer om at investere i 2 andels/ejerlejligheder her i byen, som netop er bygget. Indtil da vil vi leje dem ud. Så slipper ungerne for at stå maaaaaaaaaange år på ventelisterne.......det syntes jeg selv var meget træls, da jeg var ung.....>(
Lone
Hvis de gider at bo der...;)
Ja selvfølgelig ;). Men jeg tror nu de vil tage imod den med kyshånd - det havde jeg absolut gjort, da jeg var ung. Syntes det var meget svært at finde et godt sted at bo, mens jeg var på SU......her i Næstved er der jo både handelsskole osv. Men selvfølgelig skal de selv bestemme.....de skal i hvert fald have muligheden.....men husleje, dét kommer de absolut til at betale :P :))
Mange unge ønsker jo at tage til Kbh...men kan sagtens forstå jeres tanker....mine forældre købte også en lejlighed til mig da jeg ville flytte hjemmefra og ja, et hus da jeg blev alene...så det er virkelig en god måde.:)
Vidste ikke du boede lige oppe i Næstved...:)
Knus..
Ihh, hvor må det have været rart....jeg kan huske det var en stor kamp at finde en god lejlighed.......jeg havde også min kat, det gjorde det ikke nemmere.
Jeg er født og opvokset i Haslev, men flyttede her til Næstved for nu 8 år siden, da jeg skulle ud af et forhold. Min bror købte en andelsbolig til mig, så jeg kunne sidde billigt i det med min SU. Jeg mødte så min mand, vi fandt en større andelsbolig og købte min bror ud. For 5 år siden byggede vi så drømmehuset.
Men for pokker jeg var lykkelig for min bror kunne hjælpe mig.....!
Tror det er derfor jeg er meget opsat på at hjælpe mine børn, for jeg har selv kæmpet og kæmpet for at finde en bolig, mens jeg læste. Jeg tvivler på det er blevet nemmere, når de skal ud og bo, så jeg/vi vil gøre alt for at hjælpe dem.
Jow, jow, jeg bor tæt ved storcentret - kan godt være farligt, når mit shopping-gen tager over :))
Anmeld