BrystGalla 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Loa

Sees. skriver:

Jeg sidder og ser det, og nu tuder jeg!!!

Stakkels lille dreng, altså .. Hvor er det uretfærdigt.
Livet er altså rigtig god til at vise tænder, nogle gange. 

Min sms-stemme er sendt!

Det er bare SLET ikke fair at vise det der.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

VIPpigen

Jeg støttede sidste år, og skulle gerne have det gjort igen i år. Min mor fik kræft for 2 år siden, men er kureret igen. Det var så tyktarmskræft. Min morfar døede af lungekræft. Min mormor fik konstateret brystkræft for 6-7 år siden, men blev også kureret, døede så desværre sidste år af galoperende kræft. Så kræftens bekæmpelse er en sag jeg altid støtter. Og så er jeg ked af, men så er min holdning lidt at jeg ikke kan støtte op til ulandene, da jeg ikke kan stole på pengene kommer derned. Men kræftens bekæmpelse ved vi hvad bruger pengene til.

Anmeld

30. oktober 2010

Sees

Loa skriver:

Det er bare SLET ikke fair at vise det der.......

Nej, og jeg er hverken gravid eller noget - Og alligevel måtte jeg lade tårene trille!

Stakkels lille mand - Stakkels alle der skal gå igennem det, og stakkels alle pårørende. Det må virkelig være ulideligt!

Anmeld

30. oktober 2010

Manakauapo

Jeg sidder bare og stortuder! Indrømmet, jeg har også mega nemt til tårer, men det går mig simpelthen så meget på...

Anmeld

30. oktober 2010

Maja_4000

Okay , jeg tuder også nu

Anmeld

30. oktober 2010

Bom

Hvor er denne sygdom bare uretfærdig....

Jeg mistede min mormor til kræften sidste år...  Hun er savnet og elsket hver dag.. Hun nåede desværre aldrig og blive oldemor, men jeg ved hun kigger ned på os hver dag, og ser sit lille oldebarn...

Anmeld

30. oktober 2010

Sees

*PIIIIIIFT* FLOT FYR, HAM MIKKEL KESSLER!!!

Anmeld

30. oktober 2010

Maria-s

Jeg har også støttet med en enkelt sms. For JA jeg ¨år stærkt ind for at støtte op om alt hvad der kan gøres for at finde kure mod forskellige former for kræft.

Men jeg har dog bare en lille bitte ting; som ved så mange andre arrangementer, så koster det jo noget at lave sådan et tv show i den størrelse.... Hvem man noget om hvor mange af de penge der bliver samlet ind i aften, går til administration og produktionsomkostninger mv.?...

Jeg ved godt det måske er dårlig stil at tænke sådan, men efter bl.a. sager som den der var med Dansk Rødekors (mener jeg det var) hvor der bliver givet "gyldne håndtryk" på svimlende beløb, så kan jeg ikke en gang imellem lade være med at føle mig liiiidt taget bagi...

Men jo GOD SAG og GODT der bliver samlet en masse peneg ind. Håber bare de fleste af dem så også rammer det de er tiltænkt..

Anmeld

31. oktober 2010

Kruse90

jeg så det igår sammen med Caroline

Waw et fint beløb de fik samlet ind Bedre end sidste år.
Og vi skal jo lige huske at der er finans krise i Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.