kitty skriver:
Jeg kan sagtens forstå din holdning, og ja, der er utrolig mange ting man kan støtte.
Jeg kan godt lide denne sag, da jeg gennem mit arbejde ofte er i kontakt med brystkræft patienter, og jeg ser, hvad sygdommen kan gøre.
Jeg kan sagtens følge dig!
Jeg synes også det er flot når man støtter det...bestemt. Jeg synes også at kræft er en vigtig sag at støtte. Forskning koster mange penge, og uden penge er det ikke nemt at bekæmpe kræften.
Jeg har støttet scleroseforeningen, men det er også fordi jeg dagligt bliver mindet om det, fordi jeg selv har det. men i bund og grund synes jeg da at det er bedre at støtte indsamlingen for brystkræft, netop fordi man kan dø af det....min sygdom kan jeg jo ikke dø af.
Så jeg synes det er superflot jer der har støttet brystkræften
Jeg sidder også og ser det i fjernsynet nu, og må da indrømme at knuden i maven er ved at blive stram. Det rammer mig dybt, når folk skal gå igennem noget så uretfærdigt som kræft. Jeg føler med dem og deres familier. det kan jo ramme os alle, men tror mange tænker at det kun sker for naboen. Jeg har sms´et et beløb ind nu.....det ramte lige et ømt punkt 
Anmeld