BrystGalla 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

otlitrom

SÅ er det igang.. Og jeg har allerede tårer i øjnene.... Pokkers graviditet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Carina1977

Jeg har ikke støttet det. Der er så mange ting man kan støtte, og hvis man skal støtte alt, så kan man hurtig blive fattig. Men jeg synes det er godt der bliver sat fokus på brystkræft, så det hele ikke bare handler om u-landene. Kommer der nogen og samler ind ved dørene, så giver jeg også et tilskud, men jeg er ikke en af dem der tænker over de indsamlinger i min hverdag, så giver kun et tilskud, når jeg lige bliver mindet om det.

Jeg tror at hvis man selv har haft kræft eller kender en der har haft det, så tænker man også mere over det. Sørgeligt men sandt. Men nu har jeg ikke været så meget hjemme den sidste måneds tid, og må indrømme at jeg ikke har støttet det

Anmeld

30. oktober 2010

Maja_4000

Må indrømme at jeg "kun" har købt et armbånd .. Men lidt er vel bedre end ingenting (:

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Maja_4000 skriver:

Må indrømme at jeg "kun" har købt et armbånd .. Men lidt er vel bedre end ingenting (:

Helt bestemt!

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Carina1977 skriver:

Jeg har ikke støttet det. Der er så mange ting man kan støtte, og hvis man skal støtte alt, så kan man hurtig blive fattig. Men jeg synes det er godt der bliver sat fokus på brystkræft, så det hele ikke bare handler om u-landene. Kommer der nogen og samler ind ved dørene, så giver jeg også et tilskud, men jeg er ikke en af dem der tænker over de indsamlinger i min hverdag, så giver kun et tilskud, når jeg lige bliver mindet om det.

Jeg tror at hvis man selv har haft kræft eller kender en der har haft det, så tænker man også mere over det. Sørgeligt men sandt. Men nu har jeg ikke været så meget hjemme den sidste måneds tid, og må indrømme at jeg ikke har støttet det

Jeg kan sagtens forstå din holdning, og ja, der er utrolig mange ting man kan støtte.

Jeg kan godt lide denne sag, da jeg gennem mit arbejde ofte er i kontakt med brystkræft patienter, og jeg ser, hvad sygdommen kan gøre.

Jeg kan sagtens følge dig!

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

kitty skriver:

SÅ er det igang.. Og jeg har allerede tårer i øjnene.... Pokkers graviditet

Hehe sødt

Er selv lidt rørt når man ser hvor mange der "bare" hiver den ene fede check op af lommen efter den anden..... Syntes det er sååååå sejt!

Vil helt klart gerne støtte når det "endelig" er noget der gavner os almindelige mennesker herhjemme..... Og har også allerede sendt min lille bitte sms afsted.....

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Loa skriver:

Hehe sødt

Er selv lidt rørt når man ser hvor mange der "bare" hiver den ene fede check op af lommen efter den anden..... Syntes det er sååååå sejt!

Vil helt klart gerne støtte når det "endelig" er noget der gavner os almindelige mennesker herhjemme..... Og har også allerede sendt min lille bitte sms afsted.....

Jeg må også indrømme at jeg føler mere for denne sag, for det er noget der gavner danskere, og forskning som kan gavne på sigt. Dermed ikke sagt at naturkatastrofer ikke har brug for hjælp, men altså... Jeg kan bedre sætte mig ind i det her!

Og de pokkers tårer Nå, skidt. Det er kun mig og katten der er hjemme

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

kitty skriver:

Jeg må også indrømme at jeg føler mere for denne sag, for det er noget der gavner danskere, og forskning som kan gavne på sigt. Dermed ikke sagt at naturkatastrofer ikke har brug for hjælp, men altså... Jeg kan bedre sætte mig ind i det her!

Og de pokkers tårer Nå, skidt. Det er kun mig og katten der er hjemme

Helt enig.......

Håber virkelig pengene kan give gennembrud, som på sigt kan udrydde sygdommen helt....

Hehe, ja katten sladre ikke  

(Sjovt jeg er faktisk blevet mere hormonella efter jeg har født end mens jeg var gravid)

Anmeld

30. oktober 2010

Carina1977

kitty skriver:

Jeg kan sagtens forstå din holdning, og ja, der er utrolig mange ting man kan støtte.

Jeg kan godt lide denne sag, da jeg gennem mit arbejde ofte er i kontakt med brystkræft patienter, og jeg ser, hvad sygdommen kan gøre.

Jeg kan sagtens følge dig!

Jeg synes også det er flot når man støtter det...bestemt. Jeg synes også at kræft er en vigtig sag at støtte. Forskning koster mange penge, og uden penge er det ikke nemt at bekæmpe kræften.

Jeg har støttet scleroseforeningen, men det er også fordi jeg dagligt bliver mindet om det, fordi jeg selv har det. men i bund og grund synes jeg da at det er bedre at støtte indsamlingen for brystkræft, netop fordi man kan dø af det....min sygdom kan jeg jo ikke dø af.

Så jeg synes det er superflot jer der har støttet brystkræften  Jeg sidder også og ser det i fjernsynet nu, og må da indrømme at knuden i maven er ved at blive stram. Det rammer mig dybt, når folk skal gå igennem noget så uretfærdigt som kræft. Jeg føler med dem og deres familier. det kan jo ramme os alle, men tror mange tænker at det kun sker for naboen. Jeg har sms´et et beløb ind nu.....det ramte lige et ømt punkt

Anmeld

30. oktober 2010

Sees

Jeg sidder og ser det, og nu tuder jeg!!!

Stakkels lille dreng, altså .. Hvor er det uretfærdigt.
Livet er altså rigtig god til at vise tænder, nogle gange. 

Min sms-stemme er sendt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.