BrystGalla 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
28 svar
0 synes godt om
30. oktober 2010

otlitrom

...Kommer i aften på TV3. Skal I se det?

Jeg ser næsten altid sådan nogle shows, og jeg glæder mig helt..

Og har I støtten formålet? Enten ved at købe armbånd i supermarkedet eller ting på hjemmesiden?

Jeg synes det er en god sag at støtte, så jeg har købt et armbånd og en pin til min jakke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Mira0911

Har godt læst om det på FB at det kommer iaften... 

Hvad hedder hjemmesiden til at købe disse ting på? støtter hellere end gerne... 

Jeg tror ikke jeg kommer til at se det... 

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

kitty skriver:

Og har I støtten formålet? Enten ved at købe armbånd i supermarkedet eller ting på hjemmesiden?

Jeg synes det er en god sag at støtte, så jeg har købt et armbånd og en pin til min jakke.

Hvis lillepigen lade mig skal jeg da se det

Har dog ikke købt noget for at støtte endnu.... Regner dog med at smide en støtte sms eller to... (Plejer man ikke at kunne det? Sende en sms og så støtte med 50 eller 100kr?)

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

MoarJ skriver:

Her er hjemmesiden http://www.stoetbrysterne.dk/

Synes faktisk der er nogle finde ting iblandt.. Og lidt i forskellige prisklasser, så alle kan være med!

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

MoarJ skriver:

http://www.stoetbrysterne.dk/saadan%20stoetter%20du.aspx

Der er i hvert fald muligheder

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

Loa skriver:

Hvis lillepigen lade mig skal jeg da se det

Har dog ikke købt noget for at støtte endnu.... Regner dog med at smide en støtte sms eller to... (Plejer man ikke at kunne det? Sende en sms og så støtte med 50 eller 100kr?)

Jo, det kan man godt Og der er fede præmier at vinde

Læs evt. her http://www.stoetbrysterne.dk/saadan%20stoetter%20du/sms%20konkurrence.aspx

Anmeld

30. oktober 2010

Loa

kitty skriver:

Jo, det kan man godt Og der er fede præmier at vinde

Læs evt. her http://www.stoetbrysterne.dk/saadan%20stoetter%20du/sms%20konkurrence.aspx

Hold da op, vidste jeg da ikke engang..... det er da det jeg gør.....

Ville da ellers gerne støtte ved at købe den "1 uf af 9" cykel, den er ret fed.........

Anmeld

30. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg GAD GODT se det. Men manden holder drenge-aften og får besøg og så skal de spille FIFA på playstation 3. heeeele aftenen.

Så jeg er nok hensat til at sidde ved computeren - og håber på at slå et par timer ihjel hér, inden jeg skal i seng.

Ellers skal jeg nok sludre i telefon et par timer med min bedste veninde..

Og ellers burde jeg nok læse mine 50 siders hjemmearbejde til på mandag

Anmeld

30. oktober 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Jeg GAD GODT se det. Men manden holder drenge-aften og får besøg og så skal de spille FIFA på playstation 3. heeeele aftenen.

Så jeg er nok hensat til at sidde ved computeren - og håber på at slå et par timer ihjel hér, inden jeg skal i seng.

Ellers skal jeg nok sludre i telefon et par timer med min bedste veninde..

Og ellers burde jeg nok læse mine 50 siders hjemmearbejde til på mandag

Jeg har sendt manden ud af huset til fodbold og bajere... Så jeg er mere heldig end du. Øv!

Jeg synes du skal tage en hyggeaften, og enten sludre med din veninde eller hænge herinde hos os. Jeg burde nok sige du skulle læse, men jeg vælger selv at lade være med at lave mit, så øhh... Det synes jeg også du skal

Anmeld

30. oktober 2010

JustAnotherName

Jeg har sendt manden ud af huset til fodbold og bajere... Så jeg er mere heldig end du. Øv!

Jeg synes du skal tage en hyggeaften, og enten sludre med din veninde eller hænge herinde hos os. Jeg burde nok sige du skulle læse, men jeg vælger selv at lade være med at lave mit, så øhh... Det synes jeg også du skal

TAK !!! .....Og jeg tror sørmer jeg vil følfe dit råd 

.....Jeg har "sendt" mand og børn ud af huset imorgen.
De besøger pigernes farmor, og så kan JEG få lidt ro til lektierne imens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.