De vil ikke mit barn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

Vibeke Henriksen

Kære anonyme.

Hvor er jeg ked af at læse dit indlæg. Hvor er det dog synd at der ikke er nogen der vil have med din dejlige søn at gøre. Nu kender jeg hverken dig eller din søn. Men jeg ved virkelig ikke hvordan nogle mennesker kan være så kolde / negative over for andre mennesker som måske er lidt "anderledes" end andre eller bare har nogle andre problemer.  Men du må meget gerne skrive til mig. Jeg vil meget gerne skrive sammen / snakke med dig. Knus fra Vibeke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Ingen inhalatorer el.lign som kan hjælpe ham? Den lille stakkel og hvor må det være hårdt for dig at skulle stå overfor disse skræmte mennesker, samtidig med at jeg kan kun kan forestille mig, hvor bekymret du er for din søn.

Jo, den akutte medicin hjælper ham. Men de har endnu ikke fundet noget der kan forebygge han får det sådan. Han får 6 forskellige slags medicin hver dag -uden han er i nærheden af at have det acceptabelt.

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Åh, det kan få et hvert moderhjerte til at bløde!!!

Selvom han ikke har en diagnose (sådan forstår jeg det) kunne han så ikke alligevel få 'en eller anden' betegnelse. Det jeg tænker på er, at børn der 'er' noget med (f.eks. for tidlig født) og som derfor kræver lidt ekstra opmærksomhed eller ikke helt kan det jævnalderend kan, de bliver nomeret til en dobbelt plads.

Altså hvis en DP skal have 5 børn, så må hun kun have 4 børn, hvis det ene barn tæller for to. Jeg tænker at det måske kunne være end mindre belastning (uh hvor jeg ikke kan lide at bruge det ord i denne sammenhæng!!) for DP.

Du får lige en krammer herfra

-og så håber jeg går bedre det nye sted!!!!

Vi har en diagnose på ham. Hele 3 styks endda. Han havde tidligere en dobbeltplads, men pga. besparelser blev den taget, da kommunen mente der var andre der havde mere brug for det end ham.

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Et stort medfølede kram herfra! Jeg håber jeres nye DP kan se hvilken guldklump din søn er, og at hun ikke lader sig skræmme væk fra ham, men derimod vil tage sig ekstra godt af ham og hjælpe til med at sende ham godt videre i livet!

De bedste hilsner

Rosa

Tusind tak. Det håber vi også.

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

sbs78 skriver:

hold da op en flink dp. Sender et kæmpe krammer til dig 

Tak (svarer lige på privatbeskeden senere)

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

bullerbassen skriver:

Pu ha bliver helt rørt om mit hjerte - hvor er det synd for dig og dit barn.....

Arbejder selv i børnehave og mit hjerter brænder for børn med særlige behov.

Håber I finder det helt rigtige sted til din dejlige dreng, så han bliver set som den han er

Tak Det håber vi også. Han har virkelig fortjent det!

Anmeld

30. oktober 2010

Maja88

søde dig.....

du må for guds skyld ikke føle de ikke vil dit barn. men alt nyt er skræmmende og nogen er bare ikke egnet til at passe special børn.

Jeg arbejder på en døgninst for handicapppede børn og i starten var de vildt skræmmende for det var nyt og skræmmende er nok et ord jeg ville bruge- for hvad gør man lige når de får det skidt eller ja.....

men det er ikke ensbetydende med man ikke vil barnet- men nogen folk er måske ikke egnet til det og kommer aldrig ud over det skræmme stadie, men så håb på din næste DP gør. er jeg sikker på.

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

MarianneSonne skriver:

Altså man skal kunne forvente at enhver dagplejer skal kunne passe et barn som har specielle behov. Ellers er de bare ikke dygtige nok. Er pædagog så bliver sku lidt gal når børn bliver dannet af mennesker som ikke magter det. Har i overvejet vuggestue? Sådan noget ville aldrig ske et sted med flere og bedre uddannet personale.

Marianne

www.stjerneleg.dk 

Jeg tror som end ikke hendes faglighed som sådan fejler noget. Hun har været dagplejer i rigtig mange år. Så alle de 'alm' børn er jeg sikker på har det rigtig godt hos hende. Min søn er også glad for at være der. Jeg tror bare måske han er for krævende i forhold til hvad hun synes om. Synes der er gået for meget 'kaffeklub' i det. Forstå mig ret, men de mødes næsten dagligt med de andre dpere i hendes gruppe, særligt den ene, og det er altså ikke altid for børnenes skyld Og så passer det hende jo nok knap så godt at hun har et barn som kræver lidt mere en de andre.
Hvor vi flytter til er der desværre ingen vuggestue, ellers var det også blevet til vuggestue.

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Kære ven...

Du ved du altid kan ringe - skrive til mig....

Håber inderligt den nye dp giver jer det han mangler.

Har før luftet mine tanker ang den 'gamle' dp og herfra kan det kun blive bedre...

Vi har nogle anderledes drenge og selvom det er svært skal vi være positive og stærke -at folk mm skubber ham/ jer væk er folk eget problem. Så er de ikke reele venner... Vi herude skubber jer ihvertfald ikke væk - uanset hvad... 

Et kæmpe 

Tak søde Ja ved du aldrig er længere væk end en sms
Du kender jo også til vores oplevelse med hende i går. Har mest lyst til at holde ham hjemme til han får en ny plads Men det gavner ham også så meget at komme ud og lege med andre børn..

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Vibeke Henriksen skriver:

Kære anonyme.

Hvor er jeg ked af at læse dit indlæg. Hvor er det dog synd at der ikke er nogen der vil have med din dejlige søn at gøre. Nu kender jeg hverken dig eller din søn. Men jeg ved virkelig ikke hvordan nogle mennesker kan være så kolde / negative over for andre mennesker som måske er lidt "anderledes" end andre eller bare har nogle andre problemer.  Men du må meget gerne skrive til mig. Jeg vil meget gerne skrive sammen / snakke med dig. Knus fra Vibeke.

Tak Jeg forstår heller ikke de ikke kan se ud over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.