Nogle der er blevet gravide trods amning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

og trods manden har trukket sig ud før forventet ankomst..?

jaaa jeg ved godt man sir det er usikkert.. meeen.. alligevel så hør man aldrig om det er gået galt.. og jeg har været længe om at blive gravid før..

men nu er jeg 5 dage over tid ja tag en test.. i know.. men ved ikke om det er ubegrundet. jeg ammer jo big time så måske amningen forlænger?

arggg har lige født næsten sig lige piger at det er meget usandsynligt at blive gravid ved præsperm og fuldamning.

ano- har familie herinde

Jeps..min datter blev bildt ind af sin unge kvindelige læge at man ikke blev gravid når man ammede
Og hvad blev hun så?? Med det resultat at hun har knapt 13 mdr mellem sine to ældste.
Vores gamle familielæge var nær flegnet helt ud da han hørte den historie, for du kan sagtens blive gravid når du ammer...let endda.
Det der er til det, er nemlig at vi her i vesten er så pumpet med vitaminer og mineraler, så ammebeskyttelsen er sat ud af kraft. Det er kun i U-lande at der kan være en vis beskyttelse...så den gælder altså ikke her.
Så på med gummiet eller anden prævention.

Kærligst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

SussieThyssen

NatasjaL skriver:

Man kan sagtens blive gravid imens man ammer, det enste man ikke kan, er at blive gravid før en måned efter du har født, ved ikk hvor længe siden det er :-)

Du kan sagtens blive gravid 14 dage efter..der er ingen regler...afhænger udelukkende af hvornår din første ægløsning kommer.
Så den gælder altså heller ikke.

Anmeld

30. oktober 2010

Mamalou

TinaPina skriver:

Det passer altså slet ikke at man ikke kan blive gravid når man ammer, så på med noget gummi hvis det ikke er ønsket

Anmeld

30. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jaaa jeg ved godt man sir det er usikkert.. meeen.. alligevel så hør man aldrig om det er gået galt.. og jeg har været længe om at blive gravid før..

men nu er jeg 5 dage over tid ja tag en test.. i know.. men ved ikke om det er ubegrundet. jeg ammer jo big time så måske amningen forlænger?

arggg har lige født næsten sig lige piger at det er meget usandsynligt at blive gravid ved præsperm og fuldamning.

ano- har familie herinde

amning er ikke det samme som prævention... man kan sagtens have ægløsning også selvom man ammer!

der kan sagtens komme sæd ud inden manden kommer

Anmeld

30. oktober 2010

lisbethita

Anonym skriver:

ano- har familie herinde

Amning er ikke prævension, fik vi tudet ørerne fulde med, da jeg sidst var gravid!! Såå...det er altså ingen garanti for, at der ikke kommer flere bebser ;-) 

Du må jo se til, om mens kommer eller om det bliver..... ;-)

KRAMMER ;-)

Anmeld

30. oktober 2010

NatasjaL

DenHeldige skriver:

Men heller ikke mere. Har to søstre med 10.5 mdr imellem, så aldrig sig aldrig

Og jeg har nogle med 10 måneders mellemrum?

Anmeld

30. oktober 2010

Lady Marion <3

Anonym skriver:

det ved jeg godt.. men har læst mig frem til at ved fuldamning med amning hver 4 time er det næææsten sikkert. og iogmed jeg førhen har haft problemer med at blive gravid og manden stod af i roskilde tænkte jeg at risikoen er lig 0..

im stupid! i know.

Når din mens er vendt tilbage  har du jo også æl , amning el ej , det siger jo lidt sig selv   Ingen mens uden æl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.