Nogle der er blevet gravide trods amning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Valle81

Anonym skriver:

og trods manden har trukket sig ud før forventet ankomst..?

jaaa jeg ved godt man sir det er usikkert.. meeen.. alligevel så hør man aldrig om det er gået galt.. og jeg har været længe om at blive gravid før..

men nu er jeg 5 dage over tid ja tag en test.. i know.. men ved ikke om det er ubegrundet. jeg ammer jo big time så måske amningen forlænger?

arggg har lige født næsten sig lige piger at det er meget usandsynligt at blive gravid ved præsperm og fuldamning.

ano- har familie herinde

At man ammer er INGEN garanti for at man ikke bliver gravid. Det er er gammel skrøne.

Der er ikke noget tidspunkt hvor man er mere udsat for at blive gravid igen end når man lige har født, amning eller ej.

Så hmm, du kan sagtens være gravid.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Dimse

Måske ønsker du et eller andet sted at blive gravid igen? Jeg fødte for 2 mdr siden, og jeg er totalt skruk igen.. ha ha ha.. Og jeg skal absolut ikke være gravid igen, hvis jeg skal lade fornuften råde.. Meeeen hvis det skete trods amning, ville jeg da ikke være så ke du ve.. 

hehe ej det var bare en dum kommentar.. (undskyld) Håber ikke du er gravid, hvis du ikke ønsker det.. Forresten har jeg hørt at man kan få nogle p-piller der ikke påvirker amningen.. Tal evt med din læge om det?

Anmeld

29. oktober 2010

Dimse

Måske ønsker du et eller andet sted at blive gravid igen? Jeg fødte for 2 mdr siden, og jeg er totalt skruk igen.. ha ha ha.. Og jeg skal absolut ikke være gravid igen, hvis jeg skal lade fornuften råde.. Meeeen hvis det skete trods amning, ville jeg da ikke være så ke du ve.. 

hehe ej det var bare en dum kommentar.. (undskyld) Håber ikke du er gravid, hvis du ikke ønsker det.. Forresten har jeg hørt at man kan få nogle p-piller der ikke påvirker amningen.. Tal evt med din læge om det?

Anmeld

29. oktober 2010

ekzunz

Jeg blev da fint gravid selv om jeg ammede.....

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

Man kan sagtens blive gravid imens man ammer, det enste man ikke kan, er at blive gravid før en måned efter du har født, ved ikk hvor længe siden det er :-)

Anmeld

30. oktober 2010

DenHeldige

NatasjaL skriver:

Man kan sagtens blive gravid imens man ammer, det enste man ikke kan, er at blive gravid før en måned efter du har født, ved ikk hvor længe siden det er :-)

Men heller ikke mere. Har to søstre med 10.5 mdr imellem, så aldrig sig aldrig

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

og trods manden har trukket sig ud før forventet ankomst..?

jaaa jeg ved godt man sir det er usikkert.. meeen.. alligevel så hør man aldrig om det er gået galt.. og jeg har været længe om at blive gravid før..

men nu er jeg 5 dage over tid ja tag en test.. i know.. men ved ikke om det er ubegrundet. jeg ammer jo big time så måske amningen forlænger?

arggg har lige født næsten sig lige piger at det er meget usandsynligt at blive gravid ved præsperm og fuldamning.

ano- har familie herinde

Du kan sagtens blive gravid, selvom du ammer!

Anmeld

30. oktober 2010

Jibbe

Ja du kan sagtens blive gravid... Amning er IKKE prævention og er rystet over at din læge ikke har fortalt dig det. Vi fik et fint foredrag på sygehuset om det og det er jeg glad for idag. Ægløsningen starter jo 2 uger ca før mensen kommer første gang. Så du kan nå at blive gravid inden du får din mens tilbage.
Da jeg var til 8 ugers undersøgelsen havde jeg åbenbart ægløsning og 14 dage efter fik jeg min mens og jeg fuldammer stadigvæk.
Men jeg krydser da fingre for at mensen bare er forsinket for din skyld...

Anmeld

30. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Ja du kan sagtens blive gravid... Amning er IKKE prævention og er rystet over at din læge ikke har fortalt dig det. Vi fik et fint foredrag på sygehuset om det og det er jeg glad for idag. Ægløsningen starter jo 2 uger ca før mensen kommer første gang. Så du kan nå at blive gravid inden du får din mens tilbage.
Da jeg var til 8 ugers undersøgelsen havde jeg åbenbart ægløsning og 14 dage efter fik jeg min mens og jeg fuldammer stadigvæk.
Men jeg krydser da fingre for at mensen bare er forsinket for din skyld...

det ved jeg godt.. men har læst mig frem til at ved fuldamning med amning hver 4 time er det næææsten sikkert. og iogmed jeg førhen har haft problemer med at blive gravid og manden stod af i roskilde tænkte jeg at risikoen er lig 0..

im stupid! i know.

Anmeld

30. oktober 2010

Jibbe

Så er det bare at skæbnen altid vil at tingene sker når man mindst venter det Men altså jeg krydser stadig fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.