Nogle der er blevet gravide trods amning..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.931 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Anonym trådstarter

og trods manden har trukket sig ud før forventet ankomst..?

jaaa jeg ved godt man sir det er usikkert.. meeen.. alligevel så hør man aldrig om det er gået galt.. og jeg har været længe om at blive gravid før..

men nu er jeg 5 dage over tid ja tag en test.. i know.. men ved ikke om det er ubegrundet. jeg ammer jo big time så måske amningen forlænger?

arggg har lige født næsten sig lige piger at det er meget usandsynligt at blive gravid ved præsperm og fuldamning.

ano- har familie herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

hc=k

Anonym skriver:

jaaa jeg ved godt man sir det er usikkert.. meeen.. alligevel så hør man aldrig om det er gået galt.. og jeg har været længe om at blive gravid før..

men nu er jeg 5 dage over tid ja tag en test.. i know.. men ved ikke om det er ubegrundet. jeg ammer jo big time så måske amningen forlænger?

arggg har lige født næsten sig lige piger at det er meget usandsynligt at blive gravid ved præsperm og fuldamning.

ano- har familie herinde

Jeg er altså overhovedet ikke sikker, men jeg mener altså godt at man kan blive gravid selvom man ammer og jeg ved med 110% sikkerhed at man han blive gravid selvom manden ikke har udløsning hvis man ikke bruger beskyttelse.

Jeg håber du finder ud af det.

Anmeld

29. oktober 2010

Maja88

ano- har familie herinde

mener altså at have læst at amning godt kan gøre mens udebliver... men håber der er nogen som er klogere end mig.

men ved ihvertfald at man kan blíve gravid selvom man ammer

Anmeld

29. oktober 2010

hc=k

Anonym skriver:

ano- har familie herinde

Jeg har også hørt at amning sagtens kan gøre at menses ikke kommer, men det er ikke alle der får det sådan jo

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

ja min mens kom allerede 5 uger efter fødsel trods fuldamning..

Anmeld

29. oktober 2010

TinaPina

Det passer altså slet ikke at man ikke kan blive gravid når man ammer, så på med noget gummi hvis det ikke er ønsket

Anmeld

29. oktober 2010

Steph_Laurits

Ja du kan blive gravid mens du ammer (min søster har lige været det og hun ammer stadig), og ja præ-sperm kan du også blive gravid af

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

årh damn....

håbede li jeg ku blive beroligt..

maan hvor er jeg dum

Anmeld

29. oktober 2010

Maria-s

Det der med at fordi man ammer så kan man ikke blive gravid er altså big time myte. Der findes INGEN sikre perioder, hverken før man er gravid eller lige efter.

Og selvom du var lang tid om at blive gravid første gang, så ved din krop jo nu hvordan det skal gøres, så har hørt om flere hvor de anden gang hurtigt blev gravide.

OG det med at han trækker sig ud inden han kommer? Come on..... sex (om det så KUN lige er ind og ud igen) giver chance/ risiko for graviditet.

Hvis I ikke ønsker at du skal være gravid igen lige nu, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor I har ubeskyttet sex.....

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Det der med at fordi man ammer så kan man ikke blive gravid er altså big time myte. Der findes INGEN sikre perioder, hverken før man er gravid eller lige efter.

Og selvom du var lang tid om at blive gravid første gang, så ved din krop jo nu hvordan det skal gøres, så har hørt om flere hvor de anden gang hurtigt blev gravide.

OG det med at han trækker sig ud inden han kommer? Come on..... sex (om det så KUN lige er ind og ud igen) giver chance/ risiko for graviditet.

Hvis I ikke ønsker at du skal være gravid igen lige nu, så forstår jeg virkelig ikke hvorfor I har ubeskyttet sex.....

nope det forstår jeg ærlig talt heller ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.