Hvornår vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

smvelf

Sarah starter på mandag. der er hun 7½ måned. Jeg startede på job i september. Så jeg er ved og være vant til og være fra hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

B&J

vores dreng starter på mandag åhh ja det bliver ikke nemt men det er fordi jeg skal til af søge job hvad der ellers kan se men han bliver næsten 8mdr

Anmeld

30. oktober 2010

maria_wlt

Tristan er 10 mdr i dag og starter på mandag. Vi glæder os begge og han har været klar i over 1 mdr nu. 

Jeg er simpelthen ikke sjov mere

Anmeld

31. oktober 2010

Maddox

Min søn startede da han var 10½ måned

Anmeld

31. oktober 2010

Halbschön

Jeg skulle starte efter 4mdr igen, så der søgte vi allerede plads, men vi fik ingen.. Han blev så passet ved farmor, som kort inden var blevet fyret fra sit job(heldi uheld)..

Vi fik DP plads da han var lige knap 8mdr, og der har ingen problemer været, tværtimod har det været rigtig godt for ham at komme ud og lege med nogle andre børn..

Efter at han er startet i DP så kan det nogle gange være svært at aktivere ham nok, de dage jeg har ham hjemme, så man kan tydeligt mærke hvor stor gavn de har af at komme afsted

Anmeld

31. oktober 2010

Ayasmor

Her startede Aya i dagpleje da hun var 8 mdr. Valget stod mellem at starte på min uddannelse der ( i sep) eller tage min barsel ud til nov, være på kontant hjælp i nogle mdr. og så starte uddannelse til feb. Jeg valgte så at starte i sep. og Aya tog det bare så fedt. Hun faldt til med det samme og der var ingen problemer med indkøringen overhovedet. Da hun senere var 11 mdr. rykkede vi desværre i vuggestue. Dette var grundet dagplejens beliggenhed og åbningstider. Jeg kunne simpelthen ikke få det til at passe sammen med studiet. Jeg kunne tydeligt mærke at hun nu var mere bevidst og indkøringen tog ca. 2 mdr. Heldigvis havde jeg mange fridage og korte dage, så det var muligt med langsom indkøring trods studiet. Det skal lige siges at hun også var uheldig at få MØB gentagende gange i den periode, så lige når hun var ved at falde til, var hun hjemme i en uges tid, og vi måtte starte forfra.. Derfor den lange indkøring.

Stod jeg og skulle vælge igen ville jeg også tage 8-10 mdrs. alderen, hvor de ikke er så bevidste om det endnu. Synes godt nok det tog hårdt på hende at starte i vuggestue. Så selvom hun var lille og jeg gerne ville have haft en hjemme noget længere, synes jeg alligevel at starten i dagplejen var bedre for hende end vuggestuen

Anmeld

31. oktober 2010

Diana...

Lucas var 10 måneder da han startet og det var bare et super godt tidspunkt for ham han var langt fremme med rigtig mange ting og jeg var bare ikke det samme mere som andre børn så derfor kom han afsted og han elsker det og gjorde det fra dag et af. 

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.