Hvornår vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.348 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

LauraLW

Hej alle.

Hvor gamle var jeres da de startede i vuggestue/dagpleje? Havde I nogle specifikke grunde til at de startede på netop det tidspunkt, eller var det på grund af job og/eller at I fik tilbudt en plads?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

sarahb

10 måneder, fordi jeg skulle tilbage til job, og har fået afvide det faktisk er den nemmeste alder at starte..

Anmeld

29. oktober 2010

LauraLW

sarahb skriver:

10 måneder, fordi jeg skulle tilbage til job, og har fået afvide det faktisk er den nemmeste alder at starte..

Ok :-)

Vilma er idag 7 mdr og skal selvfølgelig ikke passes nu - men har måske fået en plads til hende, som vi så skal betale for, og så skal jeg bare lige lure hvornår det er smartest at starte.... Synes det er meget svært det her pasnings-bøvl.

Anmeld

29. oktober 2010

NatasjaL

Victoria var 11 måneder, Sebastian bliver nok 8 måneder ca.

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

LauraLW skriver:

Ok :-)

Vilma er idag 7 mdr og skal selvfølgelig ikke passes nu - men har måske fået en plads til hende, som vi så skal betale for, og så skal jeg bare lige lure hvornår det er smartest at starte.... Synes det er meget svært det her pasnings-bøvl.

ja tror aldrig man bliver klar.. det er så svært... Jeg tror sagtens isaac kunne have startet før, uden problemer.

Anmeld

29. oktober 2010

Mig med maven

PÅ MANDAG...!

Min datter starter på mandag, da er hun 9½ måned. Jeg skal tilbage på jobbet. Men jeg kan slet ikke overskue tanken om at hun ikke skal være hos mig mere! Min lille bitte baby!!!

Anmeld

29. oktober 2010

LauraLW

Mig med maven skriver:

PÅ MANDAG...!

Min datter starter på mandag, da er hun 9½ måned. Jeg skal tilbage på jobbet. Men jeg kan slet ikke overskue tanken om at hun ikke skal være hos mig mere! Min lille bitte baby!!!

uh! ja det er jo lige om lidt!

Held og lykke med det, det er da vildt spændende :-)

Anmeld

29. oktober 2010

Lilac

xxx var 11 mdr. Jeg synes ikke han var klar før, og da jeg var/er studerende var jeg meget flexibel. 

Han var nok 12 mdr. før han var oppe på "fuldtid" i dagpleje...

Anmeld

29. oktober 2010

Jetjen

Min datter startede så småt i denne uge og hun er kun syv en halv måned. Er selvfølgelig tidligt, men der er ingen af os der er gode til at gå hjemme. Vi er bedre forældre som arbejdende forældre.

Anmeld

29. oktober 2010

LauraLW

Hvordan vurderer I om de er klar? Altså udfra hvad? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.