Bruger du skyllemiddel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

NoName

jeg bruger sjældent skyllemiddel... hvis jeg gør så er det til sengetøj og kun vores ikke babys....

hmmm når jeg tænker over det har jeg ikke brugt skyllemiddel siden jeg fødte......

det jeg har stående er den orange fra snuggle (bamseline)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

eliasogmor

twinboys skriver:

Jeps bruger du skyllemiddel eller ikke...

Hvorfor gør du eller hvorfor gør du ikke...

Hvis du gør hvilket mærke bruger du så....

Majbritt

jeg har svaret ja, men jeg bruger neutral, så ikke pga af duften... jeg bruger det fordi "det gør man jo bare"......

Anmeld

29. oktober 2010

isimaven

bruger klar eddike til alt mit vasketøj
jeg kan slet ikke klare lugten af hverken parfumeret vaskemiddel eller skyllemiddel

Anmeld

29. oktober 2010

Diana...

albertesmor skriver:

Her bruger vi ikke skyllemiddel, da det er ødelæggende for vores grundvand.

At vaske tøj er nødvendigt men skyllemiddel er unødvendigt, og så bryder jeg mig ikke om at vores tøj lugter syntetisk

Er der noget jeg synes bliver en anelse for stift, kommer der en slat eddike med i skyllevandet

Helt enig. 

Anmeld

29. oktober 2010

Dinna88

Herhjemme bruges der ikke skyllemiddel, for jeg kan ikke KLARE lugten af det. Jeg skal ikke tage rent tøj på der dufter af parfume, og jeg skal ikke ligge i sengen om aftenen, og lugte en kunstig, klam lugt. så jeg har stemt nej.

Anmeld

29. oktober 2010

Mor til L&S

Bruger det KUN til sengetøj og håndklæder og bruger NEUTRAL

Anmeld

29. oktober 2010

sofie85

Har skrevet nogle gange da jeg ikke bruger det til håndklæder og viskestykker. Og bruger helst parfumefri skyllemiddel

Anmeld

29. oktober 2010

Maise

Kunne aldrig drømme om at bruge det, er vokset op med en øko-mor. Udover at det er skidt for os, er det også miljøsvineri.

Anmeld

29. oktober 2010

bagger26

Har stemt nej, her hjemme bruger vi KUN eddike..

Anmeld

29. oktober 2010

DLM

nej jeg bruger det ikke efter vores søn kom til og bruger neutral vaskepulver, men kan godt li duften af skyllemiddel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.